Hva har dere villa gjort?

Gullamine

Glad i forumet
jeg har hatt magesmerter nå i 3 uker,legene mener det er urinveisinfeksjon,men etter 3 pencilinkurer har jeg like vondt,men dem vil ikke sende meg til noe sykehus for videre undersøkelse,aner ikke hva jeg skal gjøre,smertene er så ille at jeg ikke klarer å ta vare på mine barn.... jeg gråter fordi smertene er kjempe vonde..

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Krev at dem sender inn en henvisning!
Gå på legevakten og ikke gi deg før de henviser deg/ legger deg inn øyeblikkelig hjelp.

Høres ikke godt ut å gå så lenge med magesmerter. Håper det skjer noe snart - så du kan fungere. Masse god bedring.

ENIG! Sykt at de nekter deg henvisning. Hva om det er noe "ille"? Altså, noe som kan få langvarige men om det ikke behandles..?

Dra til legevakten i dag så du får høre en annen leges syn...

Dumme leger som ikke gjør det de burde! [>:]

Jeg blir så irritert over sånne leger!!
Hører mange ganger om leger som ikke tar pasientene alvorlig, så går det fryktelig galt!

Nei, gå tilbake og ikke gi deg får du får sjekket deg ordentlig [:)]
Lykke til [:)]

Hater å si dette, men smør litt tjukkere på!
Dra til legevakten, og beskriv smertene som sterkere enn de er. Ikke lyv om hvor de er og hvordan de er, men bare legg på litt når du forklarer hva smertene gjør med deg.

Måtte det en gang jeg også. Legen fant aldri noe gæli med meg. Så la jeg på litt ekstra når jeg tilslutt ringte legevakten. Og det var veldig bra at jeg fikk hjelp da. Ble lagt inn med en gang.

Back
Topp