Hva har dere valgt til vognene?

Latterfrosken

Forumet er livet
Voksipose eller skinnpose? Jeg kan ikke ha DUNpose da jeg er fryktelig allergisk og dette er arvelig! Og DUN er også allergifremkallende! Hva anbefaler dere til bruk om vinteren? Voksipose er jo praktisk, men skinnpose er jo varmt og deilig. Vanskelig valg det der!

Jeg har valgt voksipose fordi den er lettere å vaske,etter hva jeg har hørt..men det er eneste grunnlaget jeg har kjøpt det på og[8|]

Ok. Er så mye å få fatt i på markedet, blir jo surrete av mindre. Men har veldig lyst på voksipose! Men syns de er ganske dyre da.... 1898,- det er jo dyrere enn bilstol osv jo...

Har ikke voksipose selv,men synes den virker mest praktisk- god og varm,også passer den til barnet er ganske stort![;)]

Jeg har kjøpt voksipose. Rent praktisk i forhold til pris, så varer de jo mye lenger enn en skinnpose, som fort blir trang for babyen.

Vi har kjøpt voksipose for som flere sier lett og vaske og det som jeg liker veldig godt er at når jeg er på besøk hos folk tar jeg bare voksiposen inn og bretter den ut til et leke teppe som er veldig godt og ligge på.
Bruker den også som sovepose når vi har vært på besøk hos venner på kvelder og ikke drar hjem før sene natten.
Veldig fornøyd med valget mitt,men har ullpose og som jeg fikk av søster til mannen etter hennes.Men blir sjeldent brukt ja.

Vi skal ha skinnpose. Syns voksiposene er så store jeg da, men ser jo fordelen med de.... Grunnen til at jeg ikke skal ha voksi er at svigermor jobber i barnehage, og som hu sier; når ungen er et par år så sitter den ikke sååååå mye i vogna, og da kan man også kle på de litt ekstra.
Skinnposen kan man bruke i vogna lenge hvis man tar av "toppen", da blir det bare sitteunderlag. Syns de ser så gode ut jeg, det har alltid vært min favoritt[:)]

Smak og behag....god nytte begge to, gå i en butikk som har begge deler og "føl" deg frem, du finner nok ut av det!!

Back
Topp