Hva har dere til babyen

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Av type lekematte , babyhuske, osv i stue? Vurderer å kjøpe noe men vet ikke hva !!?
 
Babygym, lekegrind, vippestol og en lekematte. Har ikke noe gåstol eller huske eller noe sånn. Det er vel ikke anbefalt tror jeg?
 
lekematte, babygym, lekegrind, vppestol og en snurresak som babyen ligger på magen å snurrer på :p gåstol og huske som man henger i er ikke bra for ryggen til baby. men hadde et huskestativ der babyen satt som i en lenestol til min eldste og den funka fint på kolikken hans :)
 
Lekematte (som forøvrig bikkja har lagt sin elsk på...), vippestol, babygym og litt div leker.. :)
 
Lekematte(som hun og hunden ligger på), Babygym(ficher prise) vippestol, leker, pute som hun kan ligge på magen med leker foran(ficher prise) også ficher prise sin hoppestol med leker rundt så må hun snu seg rundt for å leke. Men den kommer til å gå fram og tilbake fra rom og stue.
 
Lekematte og babygym. Må ha en matte som det ikke er så mange leker i, sånn at han kan følge litt med på omgivelsene rundt seg og ikke bare lekene over seg. Ellers mange småleker som er lett å ta med seg over alt.
 
Lekegrind med en uro på, lekematte, babygym og vippestol. Og diverse bamser og leker.
 
Jeg har en stor lekematte (sånn som de har på helsestasjonen), babygym, en liten boks med leker (kvalifiseres ikke som lekekasse), vippestol med leke... Blir vel mer etterhvert tenker jeg..
 
Lekematte, babygym, lekegrind, vippestol, høystol.. Slik gåstol er ikke anbefalt å bruke for mye, ellers er de ok når de kan stå litt.. :)
 
Back
Topp