Søtnos* Glad i forumet 24 Feb 2012 #1 Her jobba jeg te 20.00 så det blei en burger på macdonalds... Kjempe sunt Og nå har jeg akkurat stappa i meg litt potetløv....
Her jobba jeg te 20.00 så det blei en burger på macdonalds... Kjempe sunt Og nå har jeg akkurat stappa i meg litt potetløv....
♡ ♡snart mamma til 2♡ Gift med forumet Oktoberskatter 2014 24 Feb 2012 #2 Vi har spist pizza fra Dolly
Gizom Gift med forumet Juli13-jentene VIP 24 Feb 2012 #4 Reker, hjemmebakt loff og majones! men det smakte vist ikke like godt som jeg hadde forestilt meg, sådet ble mest loff med smør...!?!?
Reker, hjemmebakt loff og majones! men det smakte vist ikke like godt som jeg hadde forestilt meg, sådet ble mest loff med smør...!?!?
S Skytten84 Glad i forumet 24 Feb 2012 #5 To sprett yoghurter :P Og ca 10 biter pomfri :P Nå sitter jeg og knasker litt Mexican Fieste potetgull her:)
To sprett yoghurter :P Og ca 10 biter pomfri :P Nå sitter jeg og knasker litt Mexican Fieste potetgull her:)
Elvira25 Betatt av forumet Januarskatter 2015 24 Feb 2012 #7 Her ble det en halv tacolefse med tilbehør.... Smakte ikke godt! Tidligere idag har det gått i ritzkjeks og appelsinjuice...
Her ble det en halv tacolefse med tilbehør.... Smakte ikke godt! Tidligere idag har det gått i ritzkjeks og appelsinjuice...
Rugekasse Glad i forumet Sommerfuglene <3 25 Feb 2012 #8 I dag hadde vi poteter, brun saus, brokkoli og kjøttkaker :) Nam!