Hva har dere pyntet med? *jul*

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Har dere bare tatt frem stjerne og advendsstaker?

Eller har dere pyntet med nisser alt?

[;)]

Har pynt med lys i vinduene.. (Stjerner og adventstaker), noe hjemmelaget fra barnehagen og noen nisser har kommet opp.

Venter med duker og sånt.. (Blir bare så mye rot og søl, så tar det litt nærmere jul..)

Flere innspill?

Må bare se om hvor mange som har tatt frem julenisser.. lyst til å gå å hente mine[:)]

har pynta med julenissar og juledukar i dag![:D]

Ellers er det adventsstake og sånn da![:)]

Pynt?? Alt nå???  Hm...
Her er det utebelysning, adventsstjerne i vinduet, og 4 adventsstaker i stue-vinduene er kommet på plass.

Resten kommer rett før jul!!! [;)]

ORIGINAL: mammatilgullgutten

Her har jeg bare satt frem adventstaken og julestjerner. Ikke noe nisser enda eller juletre[:)]

Ta det frem du[:D] Her hoppet jeg over advent og gikk rett på alt det røde [:)] Har holdt på i dag å bli ferdig med spisestuen[:)] Så nå mangler snart bare juletreet her, men det kommer ikke opp før lillejulaften[:)]

Pyntet til jul forrige fredag da hadde jeg julebord her hjemme..
Har ikke rødt her går det i hvitt og sølv..

Vi har pyntet med stjerne, adventsstake, nisser osv osv......
Alt utenom juletreet har vi tatt frem [:D] Det pynter vi lille julaften.
Jeg elsker julen[:D]

ORIGINAL: *snart2barnsmor*

Ta det frem du[:D] Her hoppet jeg over advent og gikk rett på alt det røde [:)] Har holdt på i dag å bli ferdig med spisestuen[:)] Så nå mangler snart bare juletreet her, men det kommer ikke opp før lillejulaften[:)]

Ja, juletreet kommer ikke opp før lille julaften[;)]

Men har sååå lyst på rødt og nisser i stua mi[:D]

ORIGINAL: Blue_Angel

tatta frem alt utenom juetre styr

Pyntet med greiner, og pyntepakker og julekuler. Ikke noen nisser her.

Jeg ble veldig inspirert av de to stylistene som var på God Morgen Norge denne uka og sa at man kunne lage pynt av ting man har hjemme.

Og det blir ikke mye mer enn det her heller, ikke juletre heller for vi feirer ikke hjemme og Irja er så liten ennå, så vi nyter denne julen uten juletrestress. [:D]

Her kommer alt frem første advent eller 1. desember bortsett fra juletreet!
Syns julen er så koselig at jeg må gjøre den lengst mulig! [;)]

Back
Topp