Hva har dere planer om å gjøre når permisjonen starter?

*hage*

Gift med forumet
Ja, hvilke planer har dere lagt for permisjonstida?

Her hadde jeg store planer om å få fiksa litt i huset, gått turer, spise lunsj ute og i det hele tatt gjøre det jeg har hatt lyst til. I dag skulle vært siste arbeidsdag, men så har minsten fått vannkopper, og dermed ryker en god del av planene. Ikke så lett å gjøre det en har lyst til med en 2-åring som klør, er sliten og har vondt. Eldste har ikke hatt det enda, så hun skal vel avløse han. Det var den permisjonstida..

Jeg har siste dag på jobb i dag :) i permisjonstiden har jeg planer om å ligge mye med beina høyt, hekle litt, rydde litt i klær og kanskje bake noe som kan fryses. Ikke det at vi får så mye barselvisitter, har akkurat flytta så vi har hverken familie eller nære venner her. Men det er egentlig bare deilig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er vi midt i oppussingskaos, så håper at jeg får ordnet litt opp i det før lillemann kommer. Ellers er det jo ruging det går på;) Har også noen klær som ikke er vasket enda, så tar litt sånne ting innimellom:)

Egentlig starter ikke permisjonen min før etter imorgen, men er sykmeldt 100% og vært det nå en uke. Jeg skal til frisøren idag og topper det hele med å vokse legger og ta massasje ;) gleder meg. Ellers går dagene med til å stelle hus(holder på å kvinne meg opp til å ta husvasken), plante i hagen, sove og ta livet med ro. Teller ned dager til min bedre halvdel kommer hjem <3

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har siste dag på jobb i dag :) i permisjonstiden har jeg planer om å ligge mye med beina høyt, hekle litt, rydde litt i klær og kanskje bake noe som kan fryses. Ikke det at vi får så mye barselvisitter, har akkurat flytta så vi har hverken familie eller nære venner her. Men det er egentlig bare deilig :)

Hvor i landet har dere flytta til?

Slappe mest mulig av og samle krefter :) Gjør meg ferdig med mest mulig nå, før jeg starter perm om en uke.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Litt forskjellige greier, pedikyr og frisør! Gjøre de siste innkjøpene og pakke fødebag. Vaske klær og pakke i skuffer og skap. Serier på netflix, Hello mad men og game of thrones! Bibliotek og låne gode bøker jeg skal lese fra perm til perm! Oi, ser nå at jeg vil få en travel permisjonstid! Håper han ikke kommer før termindag;-)

Jeg skal slappe av! Pakke fødebag, rydde ferdig siste av klær, bare nyte tilværelsen! Drikke te og strikke ferdig teppet jeg holder på med... Nyte den siste tiden med halsbrann og bekkenløsning ;)

Her blir det ingen permisjonstid :) Er student, og har eksamener både før og etter termin. Så her blir det lesing til eksamen helt frem til fødsel :)

Egentlig starter ikke permisjonen min før etter imorgen, men er sykmeldt 100% og vært det nå en uke. Jeg skal til frisøren idag og topper det hele med å vokse legger og ta massasje ;) gleder meg. Ellers går dagene med til å stelle hus(holder på å kvinne meg opp til å ta husvasken), plante i hagen, sove og ta livet med ro. Teller ned dager til min bedre halvdel kommer hjem <3

Finner ingen som masserer gravide i mitt distrikt:/ Men det gikk fint med deg?:)

Skal slappe av å bli frisk. Farge/forme øyenbrynene og vipper. Muligens til frisøren:) Vaske klær så vaskerommet blir litt tømt og klart! Bake sjokoladekake og fryse, så det er litt å servere gjester;)

Finner ingen som masserer gravide i mitt distrikt:/ Men det gikk fint med deg?:)
Her er de ikke redde for å massere gravide. Så lenge de har ordentlig utdannelse i faget så skal de vite hvor triggerpunktene er og hva de skal unngå. Men ingen av de hadde tilbudet i sin brosjyre så jeg etterspurte om de tilbyr massasje for gravide:) kan hende de gjør det selv om det ikke står? Det er verdt å spørre.
Var idag hos en annen massør enn tidligere da jeg også skulle ta voksbehandling. Denne massøren var litt vel lett i klipa så føler egentlig den ikke hadde så virkning som jeg håpet. Er så stiv og støl nedover sidene over ribbeina og ned. Vil tro det er for at magen er blitt tyngre og musklene som holder den oppe har sine fester der. Flere som har vondt der? Håper neste gang blir bedre, da jeg liker å bli knadd skikkelig :)

Har nylig vært hos frisøren, så det venter jeg med. Men skal strikke ferdig vognteppet, pakke ferdig sykehusbagen, montere vugga og ha på sengetøy, kjøpe gave til Storesøster fra babyen, se om jeg får sydd et babyrede, kanskje bake litt og lage middager til fryseren, gå turer, nyte de siste sparkene inni magen, lese, lakke neglene og slappe av :)

Her er de ikke redde for å massere gravide. Så lenge de har ordentlig utdannelse i faget så skal de vite hvor triggerpunktene er og hva de skal unngå. Men ingen av de hadde tilbudet i sin brosjyre så jeg etterspurte om de tilbyr massasje for gravide:) kan hende de gjør det selv om det ikke står? Det er verdt å spørre.
Var idag hos en annen massør enn tidligere da jeg også skulle ta voksbehandling. Denne massøren var litt vel lett i klipa så føler egentlig den ikke hadde så virkning som jeg håpet. Er så stiv og støl nedover sidene over ribbeina og ned. Vil tro det er for at magen er blitt tyngre og musklene som holder den oppe har sine fester der. Flere som har vondt der? Håper neste gang blir bedre, da jeg liker å bli knadd skikkelig :)

Har bare spurt to massorer, men ingen som vil. Og snakket med hun ene om det, og det var visst et "problem" i distriktet at ingen hadde massasje for gravide.
Gar selv til kiropraktor da. Da blir jeg bade massert pa, knodd pa og rettet opp. Kan anbefale dette til alle. Er visst bra for bade fodsel og med tanke pa at kroppen blir tyngre og ting forandrer seg:)

2 uker igjen! Jeg skal gå på spa/massasje; gjøre klart soveplass, sykehusbag, innkjøp som mangler til baby; bake og lage litt mat som kan fryses. Trene litt styrke og gå turer om været er pent; og kose meg!Har ikke hatt cravings eller spist noe uvanlig/usunt mest fordi jeg er et vanedyr som har fortsatt med bl.a. havregrøten og de grove produktene som tidligere. Siden jeg har hatt det hektisk på jobb og ikke har vært sykemeldt har jeg heller ikke hatt tid til å spise mye ekstra og har da ikke spist fordi jeg kjeder meg/synes synd på meg selv (som ville skjedd om jeg gikk hjemme).

Har hatt permisjon i en hel uke allerede og den har gått med på nasjonaldagsforberedelser. Arrangerer festen på barneskolen for eldste. I morgen kl 15 er jeg ferdig og det blir bra. I morgen er det også 14 dager igjen til termindatoen. Neste uke skal jeg slappe av. Mannen reiser utenlands onsdag til lørdag, så en fødsel er ikke ønsket da ;).

Har bare spurt to massorer, men ingen som vil. Og snakket med hun ene om det, og det var visst et "problem" i distriktet at ingen hadde massasje for gravide.
Gar selv til kiropraktor da. Da blir jeg bade massert pa, knodd pa og rettet opp. Kan anbefale dette til alle. Er visst bra for bade fodsel og med tanke pa at kroppen blir tyngre og ting forandrer seg:)
Hm.. Rart!! Det er ikke noe hokus pokus slik jeg forsto på min behandler, bare at det er noen punkter som må unngås pluss oljer som ikke kan brukes. Men de synes vel dette er skummelt kanskje.. Ikke vet jeg!
Bra du har funnet et alternativ som funker for deg :)

Packa, packa, packa!
Vi håller på att flytta in i hus, stora flyttlasset går på måndag eftermiddag.
Mannen är å målar och tapetserar det sista nu ikväll...
Minsteman på 16 månader ska in på eget rum när vi kommet upp, så det blir också en prövning.
Det positiva är att det är huset till mannens föräldrar vi köpt, så lillemann är i kända omgivelser:-)

Termin 8. Juni, 23 dagar to go!❤

Back
Topp