Hva har dere på

SMÅGODT og annet rot[8D]

en kuli-boks, en tom tallerken som det har vært brødskiver på og Oscar sine fargeblyanter..[:D]

Akkurat nå er det bare ett glass med vann[:D]

En duk, to stearinlys, fire fjernkontroller, en mobil, to pc'er med tilhørende mus, en vinflaske og ett vinglass... G sitter med glasset sitt i hånda og ser på sporten

hm.. en mugge saft, en tom kopp, ett halveis nedbrent stort stearinlys, 3fjernkontroller, to gamle mobiler uten batteri (victoria leker med de), min sånn ca fungerende batteri, en mcdonalds cheeseburger, ett digitalt kamera, lommeboka mi, tuttesnor, duk, stort glass med saft, og saft mugge.

Hehe ja, det er vel ikke egentlig plass til noe snop her[8|]

ORIGINAL: Trillemor82

altfor mye.. for vi har spist crispy chicken til middag.. og ikke ryddet opp enda.. [&:]

jeg har nettopp ryddet - vi har hatt taco til en forandring [8D]

masse rot![&:]  4 glass, ei handleliste, et far, to ponnyer med tilhørende (3) hårbørster og hårpynt(IA sine leker altså) en sparkjøp katalog som kom i posten i dag, mobilen, kodebrikke til nettbanken dataen, ei handleliste, penn og ei mugge med vann.. og en løper under alt dette... skal rydde før jeg tar kveld, hehe[;)][:D]

2 glass, en cola light flaske, en tom iste flaske, brystvortekrem, kloramfenikol øyedråper, godtepose, en tom cola flaske, en våt vaskeklut, en pose med bamser med paprika smak, svalbardposten, en tom skål, en friskus flaske og en brystpumpe.. [:D]

Rooooooootete.. [:D]

2 glass med brus, ei tom saftkanne, et stearinlys, notatboka mi, Linnea's solbriller, noen Kinderfigurer, 2 hårstrikk, mobilen min, SingSang-boksen, noen brev, månedsplanen fra bhg, ei tegning fra Linnea, en tom ostepoppose, og 3 fjernkontroller [8D]

haha.. ja.. mye rart.. men bordet ser ikke noe bedre ut i dag.. for nå har kleshaugen som jeg brettet lagt seg der....... hmm......................[8D]

Slenger meg på jeg, selv om det er lørdag. Her er det det vanlige. En løper, tre fjernkontroller, vannglasset mitt også brenner jeg talglys.

En duk, tre lys, tom pepsimax boks og tomt sjokoladepapir

En lysestake, fjernkontrollen til gasspeisen, M sin mobil, to dype tallerkner, to glass, en skål med twist og twistpapir

Dytter frem gamle tråder!

Lurer på hva dere har på stuebordet i dag!

Jeg har en vannflaske, to fjernkontroller, en tom kaffikop og Solveig sin mikrofon

Back
Topp