Hva har dere på

Linni

Forumet er livet
VIP
barna når de sover nå???

Ser det er noen som har tigergutt og mikke mus me korte ben og armer.
Vi har begge to.

Bruker enda me lange armer og ben for hu ligger rett under vindue og sparker av seg dyna av og til.

Vi bruker også med lange ben og armer nå. Blir litt kaldt på rommet om natta nå så vi gikk tilbake til det igjen.
Klemmer

Jeg varierer litt etter hvor varmt det er. Bruker lang akkurat nå, men hadde noen dage der jeg bare brukte body

Vi også varierer litt...bare boddy når det er litt varmere eller så lanbeinet nattpysh...men da UTEN boddy under...

Bruker pysj med lange ben og armer!! Med bare bleie under..

Vi bruker pysj med lange ben og armer, med bare bleie under

ORIGINAL: Hanna C

Vi bruker pysj med lange ben og armer, med bare bleie under

Vi dropper bleia

Har aldri brukt body under pysjen, visste ikke at dette var "normalt". De har brukt langarma pysj frem til for en mnd siden. Nå ligger de med korte armer og bein uten sokker og er aldri kalde. De ligger på saueskinn og er kjempevarme på "totelottene"  (beina) når de våkner, selv om de har sparket dynene vekk.

Jeg bruker bare body med lange armer

JR sover med body eller pysj med korte bein.
kortarmet eller langarmet body varierer..
Han er aldri kald om morgenen, selv om dyna får fly litt.. - sover på saueskinn.

ORIGINAL: Hanne79

Har aldri brukt body under pysjen, visste ikke at dette var "normalt". De har brukt langarma pysj frem til for en mnd siden. Nå ligger de med korte armer og bein uten sokker og er aldri kalde. De ligger på saueskinn og er kjempevarme på "totelottene"  (beina) når de våkner, selv om de har sparket dynene vekk.

Vi brukte body under de første mnd.
Men nå er det bare nattas.

Skal snart bare gå over til body for hu ligger og på saue skinn.

Back
Topp