Hva har dere på veggen over sofaen?

To store bilder jeg har brodert.

To vinduer :)

Fant bilde nå...
Ikke det beste bildet , men orker ikke å knipse nytt.. ser vel delvis hva jeg har over sofaen på dette

Iiingenting :-D
Skal snart få opp bilder av sønnene mine :-)

En tegning fra studietiden: Et kullstudie av en gipsavstøpning i svart passe-partout og svart ramme

et bilde av kroppen min (fra rett over brystet til midt på låret) 

Har den fiiiiiine gulna veggen som en gang var hvit som er full av sparkelflekker 
Driver å skal male leiligheten, men når den er ferdig skal jeg ha et ganske stort bilde av Golden Gate

Bokhyller.. Jeg har bokhylle som går på hver side av sofaen - og over sofaen. Mellom bokhyllen og sofaen henger tre bilder som svigerfar har malt.

Har 2 lysholdere, og i mangel på noe å ha i midten så henger fagbrevet mitt der nå..

to lamper og en høytaler og et vindu

Foreløpig, kun barnehagebilde av Jonasen..
Og i dag kom det også opp et påskebilde han har laget i bhg.
Midt over sofaen, på en ellers tom vegg - ja, det ser fullstendig idiotisk ut!

Planen er at etterhvert skal jeg enten ha et speil der, eller bilde av begge ungene når vi får tatt et..

Bilde av brooklyn bridge. Og noen skyskrapere (på samme bilde). Er i svart, blått og rødt. Kjøpte det på Skeidar for mange år siden. Tror det kosta 800kr eller noe.

Frk.VilliTrusa skrev:

Er du formann av ViSomHaterSymmetri-klubben?

Åh.. klør i fingra! Må være enten eller hos meg asså..

Jeg har ikkeno, har to bilder som skal opp, men veggen bak sofaen (ja, vi HAR sofa nå:P) er den eneste veggen i mur, typisk, og da tar det litt tid.. :P
Står foreløpig på en hylle ved siden av sofaen :)

sugarlips skrev:
To vinduer :)

Yes, og 2 store bilder av jentene

Back
Topp