hva har dere på kjøkkenbenken??

alenemamma82

Blir kjent med forumet
ja, hvordan pynt og slikt har dere stående framme??

gjææærne bilder [:D]

har vinduskarm på kjøkkenbenken der det er en radio, et bilde, en plante og litt div. Så har jeg et sølvfat med en liten blondeduk på og to vinglass + karaffel i et hjørne. brødkurv........ellers er det rot rot rot føler jeg[8D]

rot, rot og atter rot..[8D] Men når det er ryddi er det micro, kaffitrakter, masse dill fra perfect home serien kjøkkenkos og ei knall rød vekt som ikke lenger passer inn til kjøkkenet vårt,hehe[;)]

akkurat nå - ROT..
Etterhvert skal det stå brødboks, salt/pepperbøsse, brødkurv, 3 glassbokser med spaghetti ++, tørkerull, kaffetrakter, vannkoker og radio.. og sikkert litt pynt [:)]  Vi har stooor benk [:D]

Minst mulig[:D]
Noen lysestaker, kaffetrakteren (som brukes hver dag), noen kjøkkenredskaper i holder som det ikke er plass til i skuffa, to såpedispensere med zalo og håndsåpe ved vasken og et par glass med vaskemiddel til oppvaskmaskina.
På "skjenken" (lagd av 4stk 80cm overskap med glassdører) har jeg noen planter, lys og 2-3 skåler med frukt og grønnsaker.

Minst mulig.
Et glass med sukker, et glass med pasta, en flaske med olje.

I vinduet to planter.
På kjøkkenøyen et bilde og to lysestaker [:)]

Omtrent ingenting, liker å ha rene flater på kjøkkenet[:)]

Har masse benkeplass, i den ene enden står det en brødboks fra perfect home sammen en slakterblokk (tror det er det det heter), så i ene hjørne står til min store fortvilelse (ville heller hatt den stående i skapet når den ikker er i bruk) Kaffetrakteren, ved siden av den er det tre sølvbokser en til kaffe og to til te. På veggen over de heneger en kaffefilterholder (også fra PH).
Vi har to smale vinduer som omtrent ligger på benken. I det ene er det 3 urtekrukker, i det andre en liten radio. ellers  har vi eva solo såpesak og vaskeklut stående bak vasken sammen med en liten svart skål med olivensåpe i.

Jeg prøver å ha minst mulig.

Akkurat nå har jeg rist til å sette grytene på og en tivoliradio.

Vi har mye benkeplass (10 meter), så har endel.. vi har moccamaster, norgesglass med oppvaskbørste i, håndsåpe og zalo, lysfat, 2 lysestaker, en blomst, to telysestaker, ei lita skål, en liten kurv med litt rot oppi, kaffe og te bokser, kurv med olje og eddik flaske og brødboks.

Vannkoker, brødrister osv står inni ett skap så vi tar det bare frem når vi skal bruke det og microen er innebygd så sparer endel plass der :)

Har mikrobølgeovn,knivblokk,salt/pepper - olje/eddik glass, brødboks , krydderplanter og kaffetrakter..   Har god benkeplass da..

Minst mulig, men føler det hoper seg opp bestandig.

Ingen som nevner hvor kjøkkenmaskina står, for dere som har det.
Er jo så tung å drive å ta opp og ned.
Hvor har dere den?

ORIGINAL: puusen

Minst mulig, men føler det hoper seg opp bestandig.

Ingen som nevner hvor kjøkkenmaskina står, for dere som har det.
Er jo så tung å drive å ta opp og ned.
Hvor har dere den?

Min kjøkkenmaskin står inne i skap og skuffer. Er ikke noe jeg bruker hver dag, så greit å ha den skjult...

akkurat nå rot etter kvelds, men til vanlig så er det en duk med to stilige telysholdere, på hjørnebenken står kaffetrakter, vannkoker og knivblokk der står også en liten duk med en babyblomst[8D]
på den andre benken tenkte jeg at jeg kansje skulle sette noen urteblomster, men vet ikke hvordan det blir...men nå er det ingenting.

Back
Topp