Hva har dere på i vogna nå?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
For nå syns jeg det begynner å bli vanskelig. Vi har ikke vognpose han sover i bagen med pledd/dyne rundt seg og trekket over.
Har gått ned til bare Strømpebukse og jakke over bodyen. Men han har allikevel vært varm.
I dag er det vindstille og 9 i sola så jeg droppa votter også.
Men kjenner at i skyggen er det jo litt kaldt:(
 
Body, strømpebukse og strikketøy. Og så ned i bagposen!
 
Lue, votter, strømpebukse, body og fleecejakke :) og bare dyne over. I dag blei det for varmt så da dro jeg dyna bare litt av.
 
body, strømpebukse, ulldress og ullpledd, og tynn ull-lue.
 
Balaclava ullue (tynn), bomullsstrikket jakke utenpå body, ullvotter. Ligger på lammeskinn og har dyne og vogntrekk over.
 
Skinn i bunn, dyne og vognteppe og trekker over. Blir nok vanlige klær og bamsedress... Er så varmt nå! Å lue å votter
 
Ull body, strømpebukse, ulldress og lue. Oppi lammeskinn posen med trekk over. Har vurdert å la han ligge på lammeskinn med dyne og et ulltreppe.
 
Har saueskinnspose som mamma laget så jeg trenger kun å kle på henne lue, votter og krage utenom det hun har på seg inne. Saueskinnsposen er genial, holder varmen godt og hun er god og varm (og ikke svett) nedi der:-D
 
Lue, votter, body og tynn bukse, tynn ullfrottedress og inn i pose. Men holder posen åpen når er over 5 grader. Har trekket over bagen vanglivis.
 
Back
Topp