Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ruccola! Sinnsykt godt. Men passer best på lyse brødskiver, dessverre. Ellers kan du vel ha litt av hvert. Kalde kjøttboller, laks fra gårsdagens middag. Egg? Åh, kjenner jeg ble sulten nå.
Gulost med en tomatskive og bittelitt salt er kjempedigg! Jeg kan sikkert holde på hele dagen. Prøver å variere brødskiven min så mye jeg kan, siden jeg er født og oppvokst i Sverige, så kan jeg ikke spise samme ting hver dag. Hehe.
Knekkebrød med isbergsallat eller avokado er kjempegodt det også.
Hehe jo jeg vet det ikke er bra pga smitte. Men så lenge det har vært fryst så sa jord.m at da va det greit. Men eter ikke meg ihjel halv salami på ei hel skive er jo så deiligt
Jeg satt med salami på brødskiva når jeg leste dette måtte flire litt! Det er mye rart å sette seg inni trur jeg med fordel kan bestille time hos jordmor i uke 8
Trodde det var sånn at bakteriene ikke ble borte selv om man fryser det? mener det må stekes? mulig jeg tar feil..!
Uansett mye godt her.. ble veldig sulten kjenner jeg
Ja jeg og motte ha meg no i kjeften hadde masse vann mmmm, det kan være at jeg tar feil men skal absolutt sjekke det opp ang salami for det er det beste jeg vet åhhh
Jeg tror det er lurt å forhøre seg litt rundt om det med salami, jeg har hørt at bakterier ikke blir drept under frysing. Er de farlige bakteriene i salamien der, vil de dessverre være der når salamien tines igjen. Siterer hva som står på Trygg mat sine hjemmesider "Man kan for eksempel ikke fryse ned et produkt for å drepe bakterier, varer som er dårlige når de fryses ned er like dårlige når de tines igjen".
Kan være jeg tar feil, men hadde ikke tatt sjansen selv
Pga. risikoen for Toxoplasma, holder norske matmyndigheter seg til det enkle budskapet at gravide ikke bør spise spekemat, med mindre det er varmebehandlet godt. Eksempler på spekemat er fårepølse, salami, fenalår, morrpølse, parmaskinke, serranoskinke osv.