Hva har dere over og på skjenken?

bergliotte

Elsker forumet
Delvis ferdig å montere, mangler bare litt justeringer.
Men ble litt tomt der som den står, hadde et vitrineskap der før.

Så hva har dere?

Gjerne bilder..[:)]

n er vi mitt i oppussing her, så nå har vi ingenting over sjenken. når vi har malt ferdig skal vi ha et svært avlangt speil med sølv ramme over. på sjenken har vi en lampe to lysestaker og en ramme med et bilde i, foreløbig i vertfall...[:)]

holder på å pusser opp skjenkene mine.. men tenkte jeg enten skulle ha to stoooooore hyller og et speil over... eller to stoooore hyller og en tallerkenhylle (som bøkene mine skal få plass i)..

og skal pynte skjenken med blondeduker, bilder, fattigmannsølv, lys og et avlangt tre fat jeg også pusser opp[8D]

se bort fra rotet i skapene, skal gjøre noe med de dørene så det ikke er klart glass der... [:D]

Tv[:D]

Takk for mange fine bidrag og inspirasjon![:D]

Blir definitivt en lysestake (som jeg kjøpte på bruktmarked og som skal males) oppå, og sikkert en ramme og noe annet stæsj.

Får se på veggen om det blir bilde eller speil. Må finne noe jeg liker, gidder ikke henge opp noe bare for å ha noe der.

Blir sikkert kjempefint bergliotte [:D] Du legger vel inn bilder når du er helt ferdig?

... har bare 1 sjenk jeg, og over den er tven... [8D]

ORIGINAL: Sidney

hvor har du kjøpt den sjenken..den var kanonfin[:D]

ORIGINAL: cathkal

ORIGINAL: Sidney

hvor har du kjøpt den sjenken..den var kanonfin[:D]

uten at jeg skal si for sikkert men så synes jeg det ligner veeeldig på bonde skjenken fra ikea[:)]

så mangen fine skjenker..vil se flere jeg

Back
Topp