MaRtE:) Gift med forumet 11 Apr 2010 #1 ja, det lurer jeg på! gjerne med bilde om du har[:)] har enda ikke bestemt meg for hva vi skal ha. må passe til det hvite kjøkkenet vi har, men ikke likt som alle andre heller.
ja, det lurer jeg på! gjerne med bilde om du har[:)] har enda ikke bestemt meg for hva vi skal ha. må passe til det hvite kjøkkenet vi har, men ikke likt som alle andre heller.
Mor4 Gift med forumet 11 Apr 2010 #2 Tapet med glass over. Har ikke bilde, men den er hvit med sølvblomster[:)]
Bruker321nor Glad i forumet 11 Apr 2010 #3 vi har små grå avlange fliser som går halvveis innpå hverandre om du forstår. Flisene er ca 3x5cm eller noe.
vi har små grå avlange fliser som går halvveis innpå hverandre om du forstår. Flisene er ca 3x5cm eller noe.
C Cecilie* Gift med forumet 11 Apr 2010 #4 ORIGINAL: McMor Tapet med glass over. Har ikke bilde, men den er hvit med sølvblomster[:)] Å, så stilig! Bilde? [:D] Vi har stålplater fra Ikea...
ORIGINAL: McMor Tapet med glass over. Har ikke bilde, men den er hvit med sølvblomster[:)] Å, så stilig! Bilde? [:D] Vi har stålplater fra Ikea...
M McBaby Guest 11 Apr 2010 #5 Knallrøde, avlange Italienske fliser. Alt annet i huset vårt er så nøytralt at jeg ville ha litt farge på kjøkkenet.[:)]
Knallrøde, avlange Italienske fliser. Alt annet i huset vårt er så nøytralt at jeg ville ha litt farge på kjøkkenet.[:)]
MaRtE:) Gift med forumet 11 Apr 2010 #6 oi, her var det mye forskjellig! takktakk! har litt lyst på tapet og glassplate, vi får se da[:)]
S Skrållan Forumet er livet 11 Apr 2010 #7 Har lyse (går i beige-toner) bittesmå fliser. Ikke mosaikk, litt større enn som så.
T tutta80 Elsker forumet 11 Apr 2010 #8 har noen store glassplater i blå-turkis-grå... veldig tøft og lett å holde rent!!!