Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ikke meningen og kuppe tråden, men siden alle dere er så langt foran meg i klargjøringen, her er kun stellebord montert og vogn nemlig. Har tenkt og begynne vaskeprosjektet av klær imorgen.
Har skjønt at dette med sengekant er litt omdiskutert, men jeg har nå iallfall kjøpt. Vasker dere den før bruk? Vasker jo lissom alt annet, men lurer på om den må håndvaskes eller hva for å holde formen? Eneste som står på er at den kan vaskes men ikke hvordan??
Har alt klart, vert sykemeldt en stund så har hatt litt for god tidtatt litt og litt hver dag etter ork..
Vi har sengen ferdig oppredd på soverommet, vognen står klar i gangen, stellebordet er klart på badet med klær/bleier/stellesaker o.l..
Vuggen står klar i stuen..
Barnerommet er så og si klart, men en stund til det skal i bruk enda da..
Bilsetet er kommet ut i bilen, og fødebag er pakket og kommet ut i bilen..
Har en pose klar med energidrikk og sjokolade i kjøleskapet og en pose med ostehorn i frysen som skal med på sykehuset..
Egentlig veldig deilig å ha alt klart, da jeg fort kan stresse om jeg vet det er mye som må gjøres![]()
Holder på med litt oppussing og, så fokuserer på det nå og håper å bli ferdig før lillegull kommerog de dagene jeg orker baker jeg e.l og fyller i frysen til barseltiden
![]()
God følelse å ha alt på plass og bare kunne nyte siste tiden, eller i vert fall prøve å nyte![]()
Ikke meningen og kuppe tråden, men siden alle dere er så langt foran meg i klargjøringen, her er kun stellebord montert og vogn nemlig. Har tenkt og begynne vaskeprosjektet av klær imorgen.
Har skjønt at dette med sengekant er litt omdiskutert, men jeg har nå iallfall kjøpt. Vasker dere den før bruk? Vasker jo lissom alt annet, men lurer på om den må håndvaskes eller hva for å holde formen? Eneste som står på er at den kan vaskes men ikke hvordan??
Å, så deilig! Da er det jo bare å nyte ferie frem til noe skjer. Kos deg!Alt ble klart i går før vi reiste inn på hyttaEr 38+3 og skal være her frem til 3 dager før termin så måtte ha alt klart for å kunne finne roen
Fødebag er pakket, vugge og kurv er redd opp (lagt laken over), isofixbase er montert (setet tar bare far å klippser i når vi skal hjem fra sykehuset siden det bare tar noen min
Alle klær er vasket og huset ser ganske så representabelt ut
Vippestol, bæresele og bæresjal er på plass og vasket. Stellebord er klart både oppe og nede. Barnerommet er så ryddig og rent det kan bli
Ja, føler meg ganske fornøyd nå
![]()

Isofix basen er plassert i bilen, vognen er klar, sengen er redd, Babynest er klart, nesten helt klar med fødebagen, stellevesken står klar til å legge ting oppi, tripp trapp m/babysete er klar, stelleområdet på badet er klart og "dekoreringen" på soverommet er klart. Mangler å henge opp uro, men ikke helt funnet ut hvordan det skal gjøres for sengen til frøet blir stående ved siden av meg i begynnelsen. Mangler noe, men husker ikke helt hva![]()
Vis vedlegget 188580Vis vedlegget 188581Vis vedlegget 188582