Hva har dere og kidsa fått til jul?

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Anna har fått
-sølvskje
-halskjede og ring
-duplo
-lekekasse
-tassenbok og kosedyr
-rim og reglebok
-tyllskjørt

Vi fikk
Little life bæremeis
Thule ski og sykkelvogn (pulk)
Bezzervizzer (brettspill)

og så fikk jeg abonnement på Nemi av mamma:)

Synes vi fikk fine ting, men jeg vet at det dukker opp mer også siden vi skal til Oslo...
 
Lillebror: Gåbil/sykkel, bøker, klær og ull, tripp trapp, jubileumsmynt, puttekasseleke, postmann pat bil, gavekort på senteret, penger, gymbag og toalettveske med navn, fiskespill, dørskilt.

Storebror: Årskort Hunderfossen, flere Lego sett, klær og ull, bøker, ski og skisko, gymbag og toalettveske med navn, hot wheels bane, den forsvunne diamant, heksekostyme, Ninja laser pistoler, laser sverd, fiskespill, perler, oppgavebøker.

Vi: Miksmaster, bålpanne, stekepanne, lysestaker, snøskuffe, multikutter, putetrekk til store puter, Settlers spill.

Jeg: Personlig almanakk, gavekort, Verdens Beste Mamma (Not) (bok), krem, sminke og verdens fineste hjemmestrikka ullsokker:)

Og holdt på å glemme den aller fineste gaven vi fikk, juletrepynt og maleri fra storebror som han hadde lagd i bhg. <3
 
Last edited:
Frøkna:
Polarn og pyret regntøy, Joha ull, sebra smekker, Brio gåvogn, Brio sittehund, bobles krokodille, smallstuff dukkeseng, juniordyne, Kardemommeby servise, Nøstebarn vindjakke og lue, to Tassen bøker, leke hund som kan gå, bellino krabbeball, trunki koffort, stativ til dukkeklær, to leke speil, lilleba pysj, Polarn og pyret pysj med bamse til å oppbevare pysjen inn i, moonboots, emaljert hjertesmykke, Alf Prøysen bok, pen kjole, singa sang kort, ralph lauren kjole.

+mamma har sagt at hun spanderer en skall dress fra Polarn og pyret når den kommer på salg. Og, hun hadde kjøpt masse prinsesseull fra Janus da vi kom som ikke var julegave.

Jeg:
Lillebapysj, Ulvang genser, cardigan, strikkekjole, run & relax yoga bukse, trenings t-skjorte, johaug votter, strikkebok, yogabok, en roman, garn, strikkepinner, skåler, penger til shopping i London, festivalbilletter til Sverige (barnevakt var booket), Nøstebarn pysj, sminke, dusjolje, Holzweiler skjerf...puuhh!

Vi: vinglass, salt og pepperbørser, kaffe, te.
 
Mini: polarn o pyret ull, parkeringshus, mange ulike brio leker, den store eventyrboka, penger og en haug andre ting. I tillegg får han gaver når vi drar opp til svigers i dag.

Jeg: helgetur til Roma, mulberry lommebok, bodum brødrister, vaffeljern, penger, greys anatomy dvdboks og en del annet:)
 
Mini: brio gåvogn, hjemmeheklet bamse, hjemmestikkete votter, hjemmestrikket mariusgenser og lue, ullstilongs, genser, selebukse og body fra benetton, fjellreven sekk, penger, små-leker, spisesett med tallerken/skål/kopp i bambus, jack&lily tøfler, bukse og skjorte fra zara, wheely-bug.
 
Vesla: Ull, div klær, ytterjakke, aktivitetsbrett, regntøy, penger, bamser
Storebror: Flexitracks, Briosett, Den sorte dame seilskute, Kaptein Sabeltann sverd, regntøy, klær, brettspill
Jeg; Kari Traa løpejakke, bøker, filmer, penger, kjøkkenfjøler :)
 
Flere gaver idag!

Anna fikk Kaloo koseklut og to bamser, brio putteboks, bøker, skinnvotter, reima lue, kaninlampe til rommet sitt

Vi fikk ny gryte, julepynt fra Karen Blixen-serien, hjemmelaget granola, juletallerken og så fikk jeg gavekort på massasje:)
 
Ble så mange gaver så nevner noen.

Lillegullet fikk gåbil, aktivitetsbord, bøker, klær, sack'n'seat, flexibath, reima dress, reima jakke.

Storegullet fikk penger, 2 ps3-spill, klær, håndball, knebeskyttelse, filmer. Han fikk også masse på faren sin side når han var der.

Vi fikk brødkurv, rosendahl-skåler, penger, avlangt kakefat, bake-it-easy (tror jeg det heter), sengklær, serveringsbestikk.

Jeg fikk kontanter, masse kremer og såper (som jeg aldri vil ha), sjokolade, penger på bsu, 1-årsbildene av storegullet, elektrisk tannbørste, sokker.

Og enda var det en god del mer vi fikk. Såvidt vi fikk plass til alt i bilen når vi kjørte hjem. Og da var vi bare 3 stk i en stasjonsvogn.
 
Da er resten pakket opp her:)

Jeg fikk grått acne skjerf av svigers<3
Mini har fått en haug med duplo, Kardemommeby barneservise og masse fine klær. Blandt annet en hjemmestrikket ulldress, den er superfin!
 
Her er tøyet Stella fikk til jul.
Og aktivitets"senteret" vi kjøpte til ho :) Det er poppis - også hos storebror!
 

Vedlegg

  • 1419961149984.jpg
    1419961149984.jpg
    45,1 KB · Visninger: 11
  • 1419961195120.jpg
    1419961195120.jpg
    44,2 KB · Visninger: 11
Back
Topp