Hva har dere lyst på?

Kokosbolle88

Flørter med forumet
Akkurat nå? [;)]

Jeg har lyst på alt mulig, bare ting vi ikke har her hjemme! Kebab, bit bite sub, kanelbolle, brus og pomes frites med cheddar dip! Bare usunt, hjeeelp.. Hvordan skal dette gå? [8D]

Jeg har akkurat spist.....en pakke sprøstekt løk[X(][:o] har hatt lyst på det i flere dager.... herremin er det mulig?!?

Ellers er trangen for ALL drittmat STOR...

ORIGINAL: snart mamma til en!!

Jeg har akkurat spist.....en pakke sprøstekt løk[X(][:o] har hatt lyst på det i flere dager.... herremin er det mulig?!?

Bare sprøstekt løk? Uten tilbehør? [8D]

ORIGINAL: Kokosbolle88

Ja....[X(][:o] kjenner jeg nesten er flau...........

Oi, hehe [8D] Synes jeg ser du sitter å knasker på sprøstekt løk..

Oi, hehe [8D] Synes jeg ser du sitter å knasker på sprøstekt løk..

Haha! ja...følte meg helt dust..men det var veldig godt...[8|] men skal til en venninne nå i kveld, å jeg tar ikke med meg det som snacks liksom....selvom det hadde vært godt..hehe!

OST!!!!!!!!!!!!!!!
Helst store mengder nyrever parmasan, ostepop eller nacho med ostesmak. Men aller helst parmasan nam, nam, nam....

ORIGINAL: MarensMamma

Alt jeg kommer over [:)] akkuratt oreo kake, og skal dytte i meg iallefall ett stykke før leggetid[:D]

Ååhh, Oreo kake er noe av det beste jeg vet!

hehe, når jeg er sulten er det helst boss mat som jeg har lyst på [:@] typisk [8D] (Men spiser det ikkje fordetom).

Ellers må det bli jordbær, vannmelon, moreller osv.. [:D]

Ingenting akkurat nå, har nettopp våknet (sovnet selvfølgelig på sofaen i kveld IGJEN[:'(])
Men ellers har jeg skikkelig cravings etter ostepop, sjokolade og alt innen smågodt[&o]

Ingen ting.. Skikkelig dårlig matlyst, tvinger i meg maten.. Småkvalm og uggen store deler av dagen [:'(] Men innemellom føler jeg meg heeelt bra, men matlysten mangler uansett [8|]

Superstekt grandiosa.

har enda ikke fått dilla på noe heldigvis. Akkurat spist to brødskiver med prim, og de to små gjorde meg kjempe mett! =) Så nå håper jeg at jeg slipper å spise noe mer idag:P

har veldig lyst på noe som er salt denne gangen. også veldig kvalm etter å ha spist litt potetgull.[:'(][:'(]

SJOKOLADE!!!! Og generelt alt av smågodt og kjeks! [&:]
Skumle greier!! Viljestyrke kom hit!

Back
Topp