Hva har dere klart?

Vi får si til janet at hun får ordne en til om et par uker. :p men alle vi som pleier å være her har vel termin ganske samtidig, så da et det jo en vidd fare for å bli liggende alle mann samtidig. :p

BVforum via HTC

Håper egentlig at vi er opptatt med noe annet om et par uker jeg :)
 
Håper egentlig at vi er opptatt med noe annet om et par uker jeg :)
Jo, men hvis ikke går nok tida frem til da litt fortere. :)

BVforum via HTC
 
Jo, men hvis ikke går nok tida frem til da litt fortere. :)

BVforum via HTC
Helt klart gøy om vi rekker en krig til.. Da fordi krigen kommer tett på denne og ikke fordi babyene lar vente på seg;-)

Nå er det forresten maks multitasking her.. Steker pannekaker OG bacon pluss et innlegg eller to;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jo, men hvis ikke går nok tida frem til da litt fortere. :)

BVforum via HTC

Det gjør det jo... Hva er det de sier "tida flyger i godt selskap" :)

Helt klart gøy om vi rekker en krig til.. Da fordi krigen kommer tett på denne og ikke fordi babyene lar vente på seg;-)

Nå er det forresten maks multitasking her.. Steker pannekaker OG bacon pluss et innlegg eller to;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, satser på at det er pga at de kommer tett og ikke at vi må vente så lenge på knøttene våre :)
Så flink du er med multitasking :)
 
Helt klart gøy om vi rekker en krig til.. Da fordi krigen kommer tett på denne og ikke fordi babyene lar vente på seg;-)

Nå er det forresten maks multitasking her.. Steker pannekaker OG bacon pluss et innlegg eller to;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi satser på det, ja! :)

Flink du er som multitasker! :D
 
Så flinke dere er som holder koken :) nå er middag inntatt og jeg setter meg til med strikketøyet!
 
Hehe ja innimellom, men snart kommer min mor og setter seg ned og skal hjelpe, så da blir det stille igjen
 
Det gjør det jo... Hva er det de sier "tida flyger i godt selskap" :)



Ja, satser på at det er pga at de kommer tett og ikke at vi må vente så lenge på knøttene våre :)
Så flink du er med multitasking :)
Syntes jeg var ganske rå der en stund;) I tillegg til å steke pannekaker og bacon og skrive innlegg (ble ikke så kjempemange, men dog) hadde jeg 2-åringen på armen for hun var så sulten at hun nesten ikke kunne vente.. Supermom;)

Hehe ja innimellom, men snart kommer min mor og setter seg ned og skal hjelpe, så da blir det stille igjen
Synes du skal la henne ta hele strikkingen, sånn at du kan konsentrere deg om å skravle;)
 
Syntes jeg var ganske rå der en stund;) I tillegg til å steke pannekaker og bacon og skrive innlegg (ble ikke så kjempemange, men dog) hadde jeg 2-åringen på armen for hun var så sulten at hun nesten ikke kunne vente.. Supermom;)
Her snakker vi multitasking på høyt nivå, altså! Nesten så du skulle hatt en liten medalje! :D
 
Her er vogna og regntrekket som jeg har pyntet med reflekser:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1358593986784.jpg
    1358593986784.jpg
    81,8 KB · Visninger: 12
  • 1358593998959.jpg
    1358593998959.jpg
    81,3 KB · Visninger: 12
Kjempefin! Ser ut som en super vogn :)
Ja, jeg er veldig fornøyd:) Hadde en gammel dårlig vogn sist som var kjøpt på fretex.. Så denne gangen var jeg ganske bestemt på hva jeg ville ha;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Da var musikk til fødselen også klart :) Spillelista oppdatert og lagt inn på mobilen :)
 
Da var musikk til fødselen også klart :) Spillelista oppdatert og lagt inn på mobilen :)
Legge ut hele lista som inspirasjon til oss andre?:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp