Hva har dere kjøpt?

augustmor

Flørter med forumet
Nå som feriepengene har kommet skal mamma og jeg ut og handle inn klær, tepper etc. [:)] (vognen er bestilt og seng skal kjæresten og jeg kjøpe sammen senere) Men jeg er så i tvil om hva vi trenger! Det kan jo fortsatt være varmt i august/september... Hva har dere kjøpt/planer om å kjøpe? Noen som har kommet over en innkjøpsliste som er 'god'?? ...synes mange av dem er litt voldsomme nemlig...

Ha en fin sommerdag!

jeg har brukt listen som jeg fant på http://www.babyshop.no som mal, også har jeg kjøpt litt utenom. Har ikke kjøpt alt på den lista da, men synes den er fin som utgangspunkt

Jeg ser at Babyverden.no også har en ok liste [:)] Kjøper dere noe i str 50 i det hele tatt? eller er det like greit å kjøpe str.56? Jeg kjøpte det første plagget til babyen i går jeg... en kjempesøt fleece-dress (bommullsfòr) [;)] Den var på tilbud og kostet bare 130 kroner! Valgte str 62 så vi får håpe hun ikke vokser så kjempemye i starten [:D]

Ååå! som jeg gleder meg!!!

har kjøpt;
vogn med regntrekk samt vogndyne
lammeskinn
voksipose
stellekommode
bilstol
seng med madrass og overmadrass, dyner og sengetøy
bæresele
reiseseng
stelleveske
håndklær, badehåndklær
bleiebøtte
noen lune tepper, helsetepper

låner vogge
vippestol, sengeuro og babygym har vi fått

småting som negleklipper, noen flasker, siklekluter, gulpekluter, salver er også på plass

Av klær har vi
4 sett m sparkebukse og body
2 sett nattøy i ull
2 sett nattøy i bomull
noen luer, sokker
omslagstrøyer og brillebukser
noen kortermede bodyer
et par lune jakker i bomull

Mere klær tror jeg ikke jeg kjøper. Får heller kjøpe etterhvert, vet jo ikke hvordan været blir! Trøndelag er jo ikke akkurat kjent for sine varme somre! Dessuten er det temmelig sikkert at tanter, onkler, venner og bekjente kommer med "bidrag" [:D]

har kjøpt litt i str 50 men ikke mye. et par bodyer og sånn, men hentesettet er i str 56. Har arvet masse klær, og skal bare ønske meg klær i str 62

Vi har kjøpt:
Vogn
Stelleveske
Dun pose
Bilsete
Grindseng (+ tilbehør)
Liten seng som kan vugges (+tilbehør) Skal ha på soverommet vårt i beg.
Vippestol Babybjørn m/leke til
Bleie bøtte
Tåteflasker
Flaskevasker
Ammepute
Skap
Komode
Stellebord m/badestamp
Masse klær (lite i str 50 mest fra 54 til 62)
Ull teppe (mamma strikker)
2 Pledd til vogn (oldemor hekler et og tante syr et)

Det var vel det foreløbig....

Skal kjøpe
Babysitter, lekegrind, babyleker, reiseseng, lammeskinn osv....

Back
Topp