Hva har dere kjøpt?

Sommerfugl79

Elsker forumet
Plutselig gikk det opp for meg at jeg bare har 3 mnd. igjen! Tia flyr!
Har dere kjøp de helt basice tingene og hva har dere kjøpt?
Her er nesten alt på plass tror jeg... Mangler enda en lekegrind og en vugge, men både stellebord med skuffer/badebalje er kjøpt, barnesete, litt småtteri av klær, flasker og brystpumpe er i boks.
Kjøper dere nytt eller brukt? Med førstemann var jeg veldig på at alt skulle være nytt, men denne gangen går jeg for mest brukt. Jeg tenker, hvor mye brukt kan det egentlig ha blitt, ungene vokser jo så fort! :)
Kjøpte en lekker stellebag i dag som jeg håper jeg blir fornøyd med!

Vedlegg

• 3tb_120209145317o8a8249518.jpg
    3tb_120209145317o8a8249518.jpg
    96,3 KB · Visninger: 29
Stilig stellebag :)

Vi har sprinkelseng, madrass, madrassbeskytter, overmadrass, 2 sengesett, 1 sovepose, stellematte, stellebord, vogn er bestilt + stellebag, babygym, en haug med klær.

Mangler masse!

Alt er nytt.. Har ikke kjøpt noe brukt.

Mangler lekegrind, ammemadrass, laken, dyne, badebalje, bilstol, adapter, saueskinn, bæresjal.. Som jeg kommer på nå. Og en haug med småtteri :P Som flasker, smokker, temperaturmåler osv.

Vi har der meste fra førstemann, men har kjøpt inn noen klær, bilstol, dyner.

Mangler: madrass, og ny bag til vogna.

Har en del fra før, men mangler: bag til vogna, stellekommode, ehm .. Ja det var det...? Hehe. Trenger jo tutter, brustpumpe og føasker og slik, men det stresser jeg absolutt ikke med:p

Vi har en del fra før, men mye må hentes frem fra kjeller og loft:)
Ellers har vi kjøpt ny bilstol og skal kjøpe ny barnevogn.

Stilig stelleveske :)

Har ikke kommet så langt på innkjøpslista enda. I og med at det er to trenger jeg jo noe ja. :) har kjøpt vogn, brukt. Og arvet tøy. :) så må ha bilstoler iallfall, tenkte kjøpe de neste mnd. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Har en del klær fra før, men alt må rotes fram og vaskes.
Trenger ny bilstol, vippestol, babygym, håndklær, kluter osv. Nye sengetøy, ny madrass til sprinkelsenga og vugga. Nye kremmer, såper osv. Bleier, flasker amme bher.
Må også ha ny komode på rommet, hyllesystem i noen idiot skap vi har. Brystpumpe, amme innlegg. Babycall.

Herregud, mangler jo alt.. *panikk* Har jo bare 2,5 mnd igjen! :p

Har det aller meste. Her er det vel heller stress med at barnerommet ikke er ferdig, langt i fra.. Så i påska blir det oppussing! Og når det er i boks, kan jeg ta frem det vi har og vaske, sortere og se over!

Må kjøpe ny madrass, det er vel det eneste jeg vet vi trenger...

Plutselig gikk det opp for meg at jeg bare har 3 mnd. igjen! Tia flyr!
Har dere kjøp de helt basice tingene og hva har dere kjøpt?
Her er nesten alt på plass tror jeg... Mangler enda en lekegrind og en vugge, men både stellebord med skuffer/badebalje er kjøpt, barnesete, litt småtteri av klær, flasker og brystpumpe er i boks.
Kjøper dere nytt eller brukt? Med førstemann var jeg veldig på at alt skulle være nytt, men denne gangen går jeg for mest brukt. Jeg tenker, hvor mye brukt kan det egentlig ha blitt, ungene vokser jo så fort! :)
Kjøpte en lekker stellebag i dag som jeg håper jeg blir fornøyd med!

Jeg har det meste fra før av pga jeg har en sønn på 1 år å 3 måneder, å venter 1 til gutt :P så mye går ii arv her ;) eineste jeg har investert i er søskenvogn :P

Back
Topp