Hva har dere kjøpt inn til nå? Har dere en plan for resten av innkjøpene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Hva har dere kjøpt til nå?
Hva mangler dere?
Noe dere utsetter å kjøpe til barnet kommer?
Har dere kjøpt alt av klær ut str 68 kanskje? Eller kun noe i 56?

Har kjøpt/fått klær i str 50,56 og 62. Så har vi kjøpt alt utenom babycall, bryst pumpe, bleiebøtte og babygym. Babycall kjøper vi denne mnd. :)

Har for det meste ikke kjøpt noe for vi har liggende fra sist gang [emoji4]
Men mangler babycall, bilstol, stelleveske, bæresjal, bilspeil i bil og generelt alt i klær [emoji4] har kjøpt bittelitt i 50/56 i nøytral farge ellers venter vi til etter babyen har kommet siden vi ikke vet hva det blir [emoji4]

Her er vi ganske ferdige. tror ikke vi trenger så mye mer før etter fødsel i alle fall, da ser vi hva om vi mangler noe tenker jeg :)

Venter på levering av vogn og bilstol, ellers mangler vi småting til stell og hudpleie til baby. Føler vi er i rute:) må bare få satt opp senga, vogna når den kommer, feste bilstol i bila og pakke fødebag. Men det er ting som vi tar etterhvert

Her har vi det meste [emoji4] mangler noen småting som håndklær, reisebag til vogn, bilspeil, ekstra gulpekluter og adapter mellom bilstol og vogn [emoji4] kanskje vi må kjøpe litt mer ullklær, men er usikker på hva vi trenger, så avventer til vi har fått vasket det vi har og får oversikt.

må få skrudd av airbagen i bilen kom jeg på nå, siden jeg skal ha baby foran. Ellers har jeg kun kjøpt småting jeg har lyst på, som ullpledd og ringslynge, siden vi har alt.
Må vaske og sortere klær da..

Har så langt bare kjøpt vogn og bilstol da vi har arvet og fått en masse ting. Men blir ikea-tur i dag for å kjøpe stellebord, kleskommode, badebalje og slike ting mens jeg ennå klarer å gå litt på dårlig gulv over lengre tid...

Back
Topp