Hva har dere kjøpt inn til babyen?

Vogn.. men har en del fra før :) skal kjøpe bilsete, vugge, lekegrind og stellebord og stellematte.. pluss en haug av andre mindre ting. Tar det litt mer med ro enn forrige gang, dessuten er vi midt oppe i mye annet for tiden som krever mye.
 
Jeg har kjøpt inn så og si alt jeg trenger :)
Eneste som mangler før hu kan komme er en madrass til senga og litt klær og bleier, ellers er alt på plass (jeg tror i hvert fall det) :)
 
Jeg har kjøpt inn så og si alt jeg trenger :)
Eneste som mangler før hu kan komme er en madrass til senga og litt klær og bleier, ellers er alt på plass (jeg tror i hvert fall det) :)
Anbefaler å prøve bleiene i gratispakkene før du bestemmer deg for merke :)
 
I går fikk vi bestilt vogn, bilstol og tripptrapp, samt tilbehør til både vogn og tripptrapp:D Ellers har vi på plass stellebord, stellemadrass, seng, babynest, lammeskinn, vognpose, bilpose babycall, sengkler, bæresjal, og en del klær i forskjellige str:)
Mangler foreløpig madrass til seng, bæresele (til når han blir litt større), diverse til stellebordet (kremer, bleier, kluter etc), vognunderlag, og litt diverse smånips:happy:
Vugge og vippestol venter vi med og ser om vi føler behov for det:happy:
 
Vi har to vogner, emmaljunga og en mindre, rimeligere vogn. Seng, vognpose, dyner, lammeskinn til vogner, pledd, babygym, badebalje, klær, bilstol med to baser, tripptrappstol med newborn Seat og sånne ting har vi også klar.

Vi mangler stelleplate til vaskemaskin, stellepute, klær i de minste str, babyleker og litt toalettsaker som kremer, bleier osv.
Så mangler jeg litt til barseltiden, men det handler jeg inn når fødebagen skal pakkes:happy:
 
Har kjøpt vogn, bilstol, bilstolpose, badebalje, stellematte, stelleveske, brystpumpe, en del klær (kun 56, så satser på å ikke få en liten baby), seng, vugge og litt sengtøy.

Mangler vognpose, stellesaker, håndduker, sengetøy og laken.
 
Så langt har jeg bedside crib, babynest, stellebord, lekegrind og madrass, vogn og vognposer, vippestol, bilstol og bilstolpose, bæresele, bæreslynge. I tillegg det meste av tekstiler; klær, sengetøy, gulpekluter, håndklær osv.
Noe er arvet fra eldste, men har blitt endel innkjøp :) Tror jeg er i mål med utstyr til baby, gjenstår litt til meg
 
Vi hadde en shoppingrunde i dag så det begynner å fylles opp. Har kjøpt vogn, vognpose, stelleveske, bilstol, babynest, badebalje, sprinkelseng, madrasser, dyne, sengetøy, kluter, tepper og noen leker. I tillegg har vi omtrent full garderobe i 50, 56, 62 og 68 etter å ha arvet mye klær fra venninner. Har hentet 3 babypakker så har endel bleier og våt/tørrservietter på plass. Skal låne en bedsidecrib samt kjøpe tripp trapp stol, stellematte og div stellesaker. Ting som babygym og bæresele venter vi litt med, kan evt ønske oss det av venner og familie.
 
Har hatt noen runder på finn og facebooks kjøp/salg i det siste og fått hjem en
vognpose,
vugge med madrass, himmel og kantbeskytter,
sprinkelseng

i tillegg har jeg handla på kid.no:
kluter, vugge/vogndyne, håndkle
også slo jeg også til på komplett apoteks babypakke.
Har også sagt ja til et babynest som kommer fra familien.

Det er jo en del igjen, også ganske dyre ting.. men sonderer markedet.
Neste på shoppingprogrammet tror jeg er nøstebarn.no etter noe ull og lammeskinn. Samt pose til bilstol.
 
Var nettopp og kjøpte brukt vogn. Vugge etter sambo har vi og masse klær etter nr.1. Vi mangler bilstol, madrass og sengetøy (dette skal vi få billig fra en kollega), samt stellebord. Tepper og leker har vi fra nr.1 så det gjelder bare å finne rette boksen på lager og bod.
 
Måtte bytte bil igjen, som kanskje er største utgiften dette svangerskapet.
Eller er det kjøpt søskenvogn, og litt ullbodyer og ullstrømpebukser, og garn.
Har kjøpt nytt babynest, og sengekant, da 2 åringen enda bruker sitt.
 
Back
Topp