Hva har dere i

Der ligger keiserens nye klær og skybert[:D] (har ikke nattbordskuff)[8D]

(men på stolen ved siden av senga ligger enpar Det Sanne blader, smykker, øredobber og hårkliper, rosa og blå smokker, ei rød hjertelampe og ei rangle)[:)]

Har ikke nattbord

ORIGINAL: Rævvabakfram

ORIGINAL: Flyvende møllkuler

i den nederste er det bare en masse bøker... og i den øverste ligger det bilder og brev fra han jeg var forlovet til som døde fra meg...[&o]

Huff.. Kondolorer så mye..[:(]

[:(][:(][:(][:(][:(]

har ikke nattbord, meeen jeg har en stol, med lampe, ymse stæsj til håret, vannflaske, halsdrops, og under stolen, ei stor korg, med blad, vi menn og gravidblad, et par dildoer, kremer til både det ene og andre, enda mer halsdrops og hostesaft, jahhh... sikkert mer og[:D]

ORIGINAL: MsDominO!

en million pondusblader..
og ledninger..
[8|]

var en haug med sexleketøy der.. men da oliver kom å hentet en dildo og viste til svigermor så flyttet vi den! [:D]

Hehe, da hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle festet blikket mitt gitt.. Heldigvis har ikke det skjedd her, men mellomste min kom engang og lurte på om han kunne få leke med Ole Brum foten... Da ble den flyttet!!!

Har ikke nattbordskuffe[:D]

ORIGINAL: Trebarnsguttemamma

og ledninger..
[8|]

var en haug med sexleketøy der.. men da oliver kom å hentet en dildo og viste til svigermor så flyttet vi den! [:D]

Hehe, da hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle festet blikket mitt gitt.. Heldigvis har ikke det skjedd her, men mellomste min kom engang og lurte på om han kunne få leke med Ole Brum foten... Da ble den flyttet!!!

hehehe!!!! hmmmmm... kanskje jeg skal finne nattbord MED LÅS når den tid kommer??? hihi[:D]

og ledninger..
[8|]

uuuups hehe[:D][:D]

Back
Topp