Hva har dere i vognbagen for å holde babyen varm?

Bkno4027972

Blir kjent med forumet
Jeg stusset litt i dag på hva det er meningen vi skal ha i vognbagen. Man bruker jo vinterpose i sportsdelen, gjør man det i bagdelen og? Jeg har vært på en trilletur så langt og brukte bare pledd da.
 
Jeg bruker voksi urban, med lammeskinn i bunn. Er det veldig kaldt har jeg også på pledd inni posen.
På sommeren bruker jeg bare pledd eller dyne.
 
Bruker Lammeskinn i Bunn så bruker jeg voksi move som er bilstolpose. Er det veldig kaldt så legger jeg nok et lite ullpledd over posen også. Men syntes det så langt fungere veldig bra! Har en vinterpose men den blir for stor for min bagdel. Jeg har NTX 90 vogn.
 
Vi bruker voksipose både i baggen og sportsvogna, teppe eller dyne på sommeren.
 
Vi har lammeskinn i bunn og Voksi Urban (vinterpose). Trenger da ikke å kle på så mye klær.

Kommer til å kjøpe vår- og høstpose til våren. Foretrekker pose over dyne.
 
Lammeskinn i bunn og Voksi move bilstolpose :) Har på seg litt ekstra klær hvis det er skikkelig kaldt, tenker jeg.
 
Nå bruker jeg lammeskinn + easygrow light i baggen og går over til vinterpose, easygrow nature, når det blir minusgrader hele dagen. Har aldri hatt problemer med å ha pose i baggen (har hatt flere ulike vogner)
 
Lammeskinn i bunnen. Lille kler jeg i en eller flere lag med ull også har jeg ullteppe. Når det blir kaldere blir det lameakinspose. Har også alltid trekket over og da blir det lunt.
 
Last edited:
Bruker voksi uran dunpose i baggen, her er det kaldt så det holder, å har vært det en stund. Så bruker frøkna strikkaklær i tillegg :)
 
Voksi du pose (usikker om hva den egentlig heter...), under den har jeg er lammeskinn b aw re for å isolere litt. Er det surt og/eller kaldt legger jeg gjerne et ullteppe over han inni posen, for å isolere og få holde varmen tett rundt han:)
 
Jeg har lammeskinn i bunnen, mini i strikketøy, til nå har det variert om jeg bare har pledd over eller har han i vår/høst pose (Voksi colibri) alt ut fra temperaturen ute. Har voksi city vinterpose til det blir kaldere.
 
Her har jeg saueskinnsfell underst, og så pakker jeg ungen inn i ullteppe og har dyne oppå. Ikke noe iskaldt her ennå, så det er per nå mer enn godt nok :) NXT90F med supreme-bag, så den er ganske så lun og god.
 
Back
Topp