Hva har dere i vogna?

tiia85

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg har to vinterbarn fra før, så der har vi startet med vinterposer og så har de vært noen mnd når vi har begynt å redusere det i vogna. Men mai er jo mer en overgangs-/vårmåned.
Hva av poser/dyner/skinn osv tenker dere å starte med? :-)

Skinn og vogndyne. Sommeren i nord kan jo være alt fra 5 grader og sludd til 30 grader og sol :p så får vel bare justere ut fra været dag til dag. Pose blir til høsten.

Dyne og teppe, evt saueskinn. Bor i Trøndelag, så her er våren uforutsigbar. Blir nok ikke pose før til høsten :)

Har voksipose med både sommer og vinterdyne, så vi bruker nok den som passer best til temperaturen ute. Bor også i nord, så det kan jo være alt fra snø til sol i mai:)

Dyne, og dersom været gir behov for det; korthåret saueskinn i bunn og/eller vognteppe i ull over babyen. Og ellers justere med hvilke klær vi har på babyen. Bor i Vestfold, så pleier jo å være nokså greit vær fra mai og utover. Vognpose til høsten og vinteren. :) Gleder meg til å trille. ❤️

Jeg har termin 25 mai, det kan jo fort bli juni og. Satser på at sommeren har inntatt Østlandet da, og at det holder med dyne og/eller teppe, evt saueskinn om veldig kaldt :)

Takk for svar, vi har mye etter yngste storebror, så vi får nok til noe :p :-) bor i Trøndelag selv, så kan være alt fra snø til 20 varme på 17 mai :p

har både sommerpose og skinn +dyne så tenker å prøve meg frem ;)

Back
Topp