Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har to vinterbarn fra før, så der har vi startet med vinterposer og så har de vært noen mnd når vi har begynt å redusere det i vogna. Men mai er jo mer en overgangs-/vårmåned.
Hva av poser/dyner/skinn osv tenker dere å starte med?
Skinn og vogndyne. Sommeren i nord kan jo være alt fra 5 grader og sludd til 30 grader og sol så får vel bare justere ut fra været dag til dag. Pose blir til høsten.
Har voksipose med både sommer og vinterdyne, så vi bruker nok den som passer best til temperaturen ute. Bor også i nord, så det kan jo være alt fra snø til sol i mai
Dyne, og dersom været gir behov for det; korthåret saueskinn i bunn og/eller vognteppe i ull over babyen. Og ellers justere med hvilke klær vi har på babyen. Bor i Vestfold, så pleier jo å være nokså greit vær fra mai og utover. Vognpose til høsten og vinteren. Gleder meg til å trille.
Jeg har termin 25 mai, det kan jo fort bli juni og. Satser på at sommeren har inntatt Østlandet da, og at det holder med dyne og/eller teppe, evt saueskinn om veldig kaldt