hva har dere i vogna?

Renate n.e

Flørter med forumet
jeg har akkurat begynt å bruke sportsdelen å jeg føler den er litt kaldere enn bag delen..

så da lurte jeg litt på hva dere bruker tiil di små i vogna?

jeg har ett sånn skinn greier i bunnen åsså har jeg ei dyne over henne :)

bruker baggen enda så har kun madrass med laken og dyne med ulteppe over:)

Bruker bagdelen endå, og der har me eit tynt skinn under ho, og dyne over. Det er nok!

Dei få gongane me har brukt sportsdelen har me hatt ein fleece pose ( som egentlig er til cresent vogn) og eit tynt teppe eller dyne inni der. Alt avhengig av temperatur. Men med fleeceposen er det lunt og godt, akkurat som bagdelen :)

Kossen vogn har du?

HelloKittyen skrev:
Bruker bagdelen endå, og der har me eit tynt skinn under ho, og dyne over. Det er nok!

Dei få gongane me har brukt sportsdelen har me hatt ein fleece pose ( som egentlig er til cresent vogn) og eit tynt teppe eller dyne inni der. Alt avhengig av temperatur. Men med fleeceposen er det lunt og godt, akkurat som bagdelen :)

Kossen vogn har du?

jeg har emmaljunga :)

Jeg har bare madrassen og laken, så har hun på seg en tynn utedress og dyne over.

Edit: Jeg bruker bagdelen enda.

Her bruker vi bagdelen enda, og i den bruker vi lammeskinn i bunnen og dyne over henne:) Av ytterklær har hun ellers på seg ulljakke som ikke er altfor tykk og vårlue. :)

I sportsdelen ligger hun på en dyne, og har helseteppe og et oldemorteppe over seg.. Holder i massevis for den varme tulla mi :o)

Nå er hun som oftest en god del oppe av vognen når vi er ute, så jeg kler henne heller etter været. Vognbagen har madrass i bunnen, og så har jeg med et teppe jeg kan legge over henne om det blir kjøligere. Stort sett har hun ingenting over seg.

I dag har hun vært ute i regnet med regndress for første gang, men da hadde vi ikke med vognen da. :)

Skinn i bunn og dyne over :) Kler henne etter været :)

Han ligger i dunposen enda. :) 
De dagene det var supervarmt måtte jeg ta den ut og bare ha pledd over, men nå er det jo bbbbrrriiiskaaaldt igjen!!

Bruker stort sett bag delen enda, og da ligger han på saueskinn og har dyne over seg. Han har ett teppe som han må ha ved ansiktet når han sovner.. Om det er kaldt legger eg dette over han. Om det er varmt, legger eg det bare ved siden av. I sportsdelen bruker eg en fleecepose!

Sienna3 skrev:
Skinn i bunn og dyne over :) Kler henne etter været :)

samme her...
tar ut skinnet om det er varmt...

Back
Topp