Hva har dere i vogna nå?

LilleMag

Elsker forumet
I dag byttet vi til langhåret lammeskinnspose, har brukt høst/vårpose fram til nå[:)]

Lammeskinn, voksipose medsommerdyne og et teppe til kaldere dager. Skal bytte til vinterdyne i voksiposen snart. [:)]

ORIGINAL: *Haneefah*

Jøss.. er det så kaldt asså?[:-]

Eldste har ikkeno (klær da selvfølgelig[8D]), og minste joggedress og pledd.[:D]

Satt og vurderte å finne fram strømpebukser igjen jeg, men..[:-]

Ja, her er det 5 grader i dag, overskyet og kald høstvind[X(] Hun ligger med ullgenser også.. *brr*

Buggle snuggle [;)]

har brukt voksiposen på sure dager. men nå har vi langhåret saueskinn, ullpledd og dyne[:)]

Har nettopp kjøpt easy grow posen.. han bruker den nå i simo vogna.. men da har han ikke så mye på på seg i posen. og hvis vi bruker scooteren så har han flecceteppe på seg..

I bhg - voksiposen med mindre klær på, og her hjemme har vi lammeskinn og ullpledd + dyne. Er 9 grader her idag.

Tror det ligger en sykelhjelm der for øyeblikket[;)]

Lammeskinn, og dyne [:)] Men skal finne frem lammeskinnsposen om ikke så lenge [:)]

lammeskinn og fleccepledd her hjemme og i barnehagen hvet jeg jammen ikke[8|][:-]

Vi har enda det langhårete saueskunnet i vogna..
Har en slik o***walder* (?) pose. (Vet ikke hva den heter) Med bamse inni, men tror ikke vi bytter før det blir litt kaldere ute.. [:)]

ORIGINAL: Lille Rosin

Snupp har lammeskinn og feecepledd.[:)]

i b.hagen bruker de dyne som er b.hagen sin og har lammeskinn i bunnen av vogna.
Hjemme i Zappen bruker vi elodie details pose[:)][:)]

den rosa[:)]

Ungen [:D]
Har høstposen, venter litt til med å skifte til dunposen

for øyblikket har vi, sauskinn, teppe og dyne.. Men på mandag kommer voksiposen våres, så da blir den tatt i bruk[:)] er ikke sikker enda om jeg skal putte sauskinnet oppi den...

ORIGINAL: Chuki

er 15 grader her, så hun har tynn babydyne, og har på henne tynn jakke og lue oppå de vanlige klærne. Men har strømpebukse og sånn da.

samme her også har hun helseteppe rundt seg

Back
Topp