Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det lurer jeg på [:)] og hvor kaldt er det hos dere?
Her har han saueskinn under og ullteppe over men det begynner å bli ganske kaldt nå så kanskje vi må frem med vognpose snart? Hva har dere i vognene? [:)]
Har hatt saueskinn og dobbelt md fleecepledd, men tok i bruk dunposen i forrige uke. Har jo vært 8 grader her bare [&:]
Ikke var han svett, heller - så det passet her, ihvertfall. Han ligger bare i ett lag tynn ull.
Hun ligger på saueskinn både her og i barnehagen.
Over har hun dyne. Snart sender jeg med posen i barnehagen, så får de velge. Det er lunt og greit på verandaen vår enn så lenge :-)
Liger på lammeskinn og har dyne og ulpledd over. Tenkte å ta frem dunposen snart, er jo enklere for de å bare legge henne i den i body, strømpis og lue.
Voksipose, skinn har vi hatt i hele tiden tar det ikke ut jeg,
Men oppi ligger ho bare i body og strømpebukse da blir ikke svett men som imogene sa vi har hatt 8 grader her.
Lammeskinnspose hjemme
I barnehagen har de egne poser og tepper, men jeg sa de kunne gi beskjed om de ville ha posen hennes (de skrøt så mye over den i fjor)
Gradene ligger sikkert på en 14grader.. men ISKALDT:P jeg går med ullsokker dagenlang:D
Tok ibruk dunposen forrige uke.. da var gradene nede i 9 grader.. men denne uken har det plutselig blitt sol skyfri himmel og 15-16 grader igjen [8|][:D]
i bhg sover de inne på madrass..
Det ble til at jeg tok med vogndyna. Så da ligger han på skinn med dyne i dag. Har kjøpt ny voksi urban for lammeskinnsposen har blitt for kort ([:-]) men må klippe hull i den (iiiihh) til selene og sånn før vi tar den med [:D] deilig sol i dag da blir nok ikke så alt for kaldt [:D]