Hva har dere i stelleveska?

WP:]

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Marsboerne 2023
Vi har ikke vært så mye ute av huset enda, så har ikke rukket å føle på hva som trengs og ikke i stelleveska. Derfor lurer jeg på om noen av dere vil dele hva dere har med dere ut på tur? :-)

Amme innlegg, bleier, kluter, håndkle for å ligge på ved skift, ekstra klær til lille, gulpe klut

Bleier, våtservietter, ekstra skift, noe å stelle på ute, bind til mor, smertestillende til mor ved behov, myggnett og regntrekk

Bleier, våtservietter, gulpeklut, stellematte, håndkle, ekstra skift. Også har jeg alltid med vannflaske til meg selv:)

Bleier, kluter, ekstra skift, pose til møkkete tøy, smokk, stellematte, håndkle, truseinnlegg til meg selv, gulpeklut, linser til meg selv.

Bleier, våtservietter, sinksalve, purelan, babyolje, antibac, øyedråper, noen q-tips, engangskluter, smokkeetui, ammeinnlegg, bind, klut for å ha på stelleunderlaget, amme/gulpeklut, ekstra skift, vannflaske og smertestillende.

Tror det er det meste, alt av salver etc har prøvepakkestørrelse. Vi er ikke mye ute av huset, men det er veldig greit å ha det meste tilgjengelig :)

Bleier, våtservietter, stelleunderlag+håndkle, skift til baby, poser til bleier og skittentøy gulpeklut, bind til meg, ammeinnlegg og vannflaske.

Mme, flaske med kokt vann, smekke, gulpeklut, bleier, våtservietter, stelleunderlag, pose til bleier, pose til skitne klær, body, strømpebukse og ekstra smokk.

Bleie, bleiepose, stellematte, våtservietter, lite håndkle, ekstra klær, gulpeklut

Engangsstelleunderlag (genialt), bleier, gulpeklut, våtservietter, tørre kluter, sinksalve, bind, antibac, smokk, ekstra skift til meg og ham og vannflaske :)

Bleier, våtservietter, stellematte, engangsstelleunderlag, ekstra skift, kluter, et teppe, regntrekk, smokk, waste bags, antibac, baby olje, q-tips og zinksalve.

Bleier, engangskluter, ekstra skift og gulpeklut. Verdens minste stelleveske :p Etter hvert blir den fullere da ;)

Engangstisselaker 50×50 fra apoteket. Bleier (mange!!:P) i hvertfall 1 ekstra skift. Engangskluter (han tåler ikke så bra våtservietter) våtservietter hvis det ikke er vann i nærheten, gulpeklut, salve. Håndkrem (er så tørr på hendene) stellematte, ett teppe og waste bags

Stelleunderlag, skift, bleieposer, bleier, våtservietter, sinksalve, ekstra tutt, gulpeklut, hånddesiinfeksjon, helsekort og vann, pengbok, tlf, notatbok til meg.

Bleier, sinksalve, våtservietter, håndkle, gulpeklut, ammeinnlegg, bind, klesskifte til baby, bleiepose, smokk, lypsyl, hårstrikk, babyteppe, lommebok, mobil og nøkler ;)

Håndkrem.
Bind.
Smokker.
Purelan.
Bleier.
Stelleunderlag.
Gulpe kluter.
Ammeinnlegg.
Tåteflaske med melk(når vi drar ut).
Våtservietter.
Et sett ekstra klær.
Pengbok.
Allmenakken min.
Brillerens.

Tror det var alt. Alt mulig rart med andre ord ;)

Et helt skift, 5 bleier, Purelan, 2 engangs ammeinnlegg. To smokker, en pakke ferdigblandet nan, det antall nødvendige flasker, lommebok, hansker og reflekser. våtservietter, et par bind og antibac.
Har og med sykkellås hvis jeg må sette fra meg vogn

Last edited:
Back
Topp