Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har ikke vært så mye ute av huset enda, så har ikke rukket å føle på hva som trengs og ikke i stelleveska. Derfor lurer jeg på om noen av dere vil dele hva dere har med dere ut på tur?
Bleier, våtservietter, sinksalve, purelan, babyolje, antibac, øyedråper, noen q-tips, engangskluter, smokkeetui, ammeinnlegg, bind, klut for å ha på stelleunderlaget, amme/gulpeklut, ekstra skift, vannflaske og smertestillende.
Tror det er det meste, alt av salver etc har prøvepakkestørrelse. Vi er ikke mye ute av huset, men det er veldig greit å ha det meste tilgjengelig
Engangsstelleunderlag (genialt), bleier, gulpeklut, våtservietter, tørre kluter, sinksalve, bind, antibac, smokk, ekstra skift til meg og ham og vannflaske
Engangstisselaker 50×50 fra apoteket. Bleier (mange!!) i hvertfall 1 ekstra skift. Engangskluter (han tåler ikke så bra våtservietter) våtservietter hvis det ikke er vann i nærheten, gulpeklut, salve. Håndkrem (er så tørr på hendene) stellematte, ett teppe og waste bags
Håndkrem.
Bind.
Smokker.
Purelan.
Bleier.
Stelleunderlag.
Gulpe kluter.
Ammeinnlegg.
Tåteflaske med melk(når vi drar ut).
Våtservietter.
Et sett ekstra klær.
Pengbok.
Allmenakken min.
Brillerens.
Et helt skift, 5 bleier, Purelan, 2 engangs ammeinnlegg. To smokker, en pakke ferdigblandet nan, det antall nødvendige flasker, lommebok, hansker og reflekser. våtservietter, et par bind og antibac.
Har og med sykkellås hvis jeg må sette fra meg vogn