Hva har dere i påskeegget?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Hva har dere i påskeegget? :) jeg bruker bare smågodt, men kanskje jeg skulle vært mer kreativ
 
To små barn får såpebobler, en liten lekebil hver, en pastilleske og noen sjokoladebiter :) mannen får smågodt og øl :p
Mannen min har diabetes, kanskje jeg skal fylle et stort påskeegg med godteri til han :p
Men han argumenterer bare med at han har type1 og må ta insulin uansett :hilarious:
 
1 barn på 15 mnd, hun fikk en påskekylling og fruktsnører i egget sitt. :)
 
Vis vedlegget 294982

Det varierer veldig. Her er årets påskeegg :)
Vi har barn som ikke tåler melk, så sjokolade utgår her. Noen år har vi hatt enda større påskeegg, da har det vært litt godteri, kjeks eller chips og en brus oppi :)
 
Last edited:
Vi har putta oppi mariekjeks, 3 fruktsmoothies og stjernepuffs/chips(?) (10mnd+). Måtte et stooort påskeegg til for å få plass ;)
 
I år er det en liten påskekulling som sier pip, fargekritt til håret, et blad med klistremerker, tre kinder sjokoladekaniner, et rør med smarties, noen godteribiter, og smoothiebiter.
 
I år har jeg laget til meg og mannen. I våres er det:

-Sjokolade (kvikk lunsj, små eggformede sjokolade kuler i forskjellige farger)

-Kjærlighet på pinne
-Seigmenn
-Karameller
-Drops
 
Godteri pleier det være.
Ungene får ikke nye egg hvert år heller. Tvert imot finner vi frem eggene deres som de har hatt "i alle år" (men desverre får de egg fra ande støtt og stadig så vi har en bråte. Jeg får jo ikke kaste dem heller. Fine er de jo også...)

De siste årene har jeg og mannen fått fra jobb, men det utgår vel i år når det er hjemmekontor. Men vi har mer enn nok godteri i hus uansett så der er vel ikke noe problem.
 
Påskeegg = snop. I mengder. Med sjokolade og marsipan, men all type smågodt er i bruk. Blir ikke smågodt i år, da.. Men desto mer kolibriegg og masripankyllinger.

Småtten får seg fem-seks smarties i et lite egg ;) Så fråtser vi voksne etter han er i seng.
 
Litt godteri, og gjerne en liten leke type såpeboble, tegnesaker eller lignende. Samt gjerne litt frukt. De spiser ofte opp frukten før snopet :).

Jeg og mannen dropper ofte påskeegget men om vi har så blir det ett felles - då med litt snop, 1 vin til meg og litt øl til mannen
 
Vanligvis smågodt, men det utgår i år. Har også hatt oppi litt andre ting som ikke er godteri.
 
Back
Topp