Sånn generelt? Og hvor gamle er barna? Trenger litt inspirasjon 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grovt brød med varierende pålegg. Frukt, smoothie eller yoghurt. Skolen er litt streng på hva som skal være i matpakke, så kan ikke skeie ut med grove vafler, bananlapper eller slik..
Ja si det [emoji14] nei, lærerne syntes det ble så mye misunnelse og krangling når enkelte elever fikk "spennende" ting i matboksa mens andre bare fikk vanlig mat. Så dem bestemte at matpakken kun skulle bestå av brød/knekkebrød, frukt etc.Hæ? Hva er problemet med grove vafler og bananlapper?
Hadde jeg aldri godtattJa si det [emoji14] nei, lærerne syntes det ble så mye misunnelse og krangling når enkelte elever fikk "spennende" ting i matboksa mens andre bare fikk vanlig mat. Så dem bestemte at matpakken kun skulle bestå av brød/knekkebrød, frukt etc.
Jeg sniker inn et og annet av og til.. så passer vi heller på å variere frokost og kveldsmaten som barna får sånn at det ikke skal bli det samme hele tidenHadde jeg aldri godtatt
Ja si det [emoji14] nei, lærerne syntes det ble så mye misunnelse og krangling når enkelte elever fikk "spennende" ting i matboksa mens andre bare fikk vanlig mat. Så dem bestemte at matpakken kun skulle bestå av brød/knekkebrød, frukt etc.
Har aldri hatt med matpakke på jobbvar aldri noe problem å spise brød på skolen. Mamma hadde aldri i verden giddet å steke lapper, vafler osv for at vi skulle ha med på skolen
![]()