Beckymams Just keep swimming Februarlykke 2015 Marsmellows-15 7 Aug 2015 #2 Vi bruker ikke godtepose, men hadde jeg gjort d ville jeg ha hatt en eller to sjokoladebiter, småtyggis, eske Gomp eller Smurf og en Fox kanskje?
Vi bruker ikke godtepose, men hadde jeg gjort d ville jeg ha hatt en eller to sjokoladebiter, småtyggis, eske Gomp eller Smurf og en Fox kanskje?
marrin Elsker forumet 7 Aug 2015 #3 Fruktsmoothie, fruktstang, en ballong og en leketatotovering hadde vi sist
Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP 7 Aug 2015 #4 Har ikke godteposer vi. Lager fiskedam i stedet og de får hver sin sjokolademedalje ;-)
V Vært her før Elsker forumet 7 Aug 2015 #5 7-10 smågodt ting, ballong, og et par småting som ikke er godteri. blyant, viskelær, lekebil, hårklemme++++
7-10 smågodt ting, ballong, og et par småting som ikke er godteri. blyant, viskelær, lekebil, hårklemme++++
Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene 7 Aug 2015 #6 Sist hadde vi klistremerker, en fox, litt sjokolade og en kjærlighet.
MittNyeLiv Elsker forumet 8 Aug 2015 #7 Kjøpte noen blåstripete avlange pappkrus på TGR. Og putta ferdiglagede popkorn og litt bamsepotetgull oppi med en liten hilsen som takk for besøket. Så putta jeg det hele i en stor cellofanlomme -også kjøpt på TGR.
Kjøpte noen blåstripete avlange pappkrus på TGR. Og putta ferdiglagede popkorn og litt bamsepotetgull oppi med en liten hilsen som takk for besøket. Så putta jeg det hele i en stor cellofanlomme -også kjøpt på TGR.