Hva har dere handlet inn?

Leeno

Forelsket i forumet
Jeg er litt treg denne gangen med innkjøpene til lille snuppa.. Men nå tenkte jeg at jeg skulle ta en ordentlig shoppingrunde og få tingene i hus.

Så hva trenger man? Hva har dere kjøpt? Alt fra klær til utstyr og ting til DERE ønskes tips om. :) :)
(er om om hjernen her har sovnet litt i svangerskapet og trenger litt drahjelp på det meste..hehe)

Har ikkje ordna noko endå (skal ha nr tre)... er begynt å bli litt stressa no, men må vente på lønn og at gubben har tid... Bor avsides, så orker ikkje reise langt aleine for å handle, dessuten er vi ikkje enige om kva vogn vi skal velge.. Tenkte å ta opp alle babyklerne etter både storebror og storesøster i morga og sortere men må ha bærehjelp... Børr vel få det gjort snart så eg rekk å vaske opp alt vi treng og sortere etter div flyttinger og roting i kassene... Med hormoner som flyg vilt og dårlig søvn er ikkje alt like enkelt lenger... xsmile5

Hva man kjøper og hva man trenger er ikke alltid samme listen. :p

Hva står på listen din foreløpig? :)

BVforum via HTC

Jeg har kjøpt endel brukt, lånt endel av søstre, fått litt, og kjøpt bittelitt nytt...
- Vogn bag/sport (kjøpt brukt)
- Voksipose (kjøpt brukt)
- Vugge (lånt)
- Dyne til vuggen (lånt)
- Bilstol (brukt)
- Stellebord (nytt)
- vippestol (fått)

Det er vel de store tingene. Så har jeg fått og lånt og kjøpt endel klær:
hvite bodier
ullbodier
nattaser
smekker
kluter
zinksalve
noen antrekk (gensere, bukser, strømpebukser, kjoler, innedrakter...)

Og så har jeg strikket hentesett :)

Her mangler vi bare babycall nå så har vi alt i hus :) Det er deilig, og lillemor kan jo faktisk komme når som helst :)

Back
Topp