Hva har dere handlet inn til babyen til nå?

Mest klær :) har alt av store ting fra storesøster

Bedside- og sprinkelseng med madrass, dyner, stellebord, det mest nødvendigste av klær til den første tiden, bilstol med base, noe sengeklær, noen få gulpekluter og vogna er reservert :)
Mao så er det ikke så mye som vi mangler, og det meste regner jeg med dukker opp fra oldeforeldre og besteforeldre som klør i fingra etter å bidra pluss at vi har ønsket oss mye til jul :)

Også er det jo en liter starter i de her babyboksene ^^

Omslagsbodyer og pysjer
Kosekanin
Strikker babyteppe og babybukse
Bilstol
Vogn

Tenker å ønske oss en del til jul:angelic:

Har arvet MASSE klær fra 2 av mine søsken.
Har også arvet seng, bilstol, sengetøy.

Eneste jeg har kjøpt er en brukt vogn, 1 body, 1 bukse og 2 smikker

Søsteren min skal strikke babyteppe.

Har bestilt bilstol m base, voksi urban pose, og vogn. Seng, madrass, litt sengetøy, og litt klær er også på plass, samt at vi skal bestille stellebord til uken.

Har det meste fra førstemann, så ikke mye som trengs og i mål nå. Kjøpt inn ett stellebord og stellematte til det andre badet, bedside crib, babycall, bilstol.
Ellers litt greier til meg og baby på sykehuset.

Vi har kun sprinkelseng fra før av. Har kjøpt inn vippestol og prampack brukt.
Ellers har vi kun kjøpt en bæresele, BBHugMe og en haug med klær til det første halvåret.
Tenker å kjøpe vogn og bilstol etter nyttår slik at vi har kvittering fra 2018, ellers har vi ganske mye vi må kjøpe hvor jeg går og venter litt på salg og slikt.

I tillegg har svigermor strikket babyteppe og mamma holder på med å strikke hentedress.

Mangler bilstol, seng, tripptrapp stol og lekegrind, resten arves fra storesøster

Vi har kjøpt bilstol med base, noen klesplagg og vogn :happy: Kom over ei emmaljunga nxt90 2017-modell til 50% avslag i helga, og måtte bare slå til på den :joyful:

Da har vi også bilstolen i hus [emoji7] Det er så deilig med så mye babyting rundt i huset [emoji4]

Back
Topp