Hva har dere gjort klart?

Twilight

Forumet er livet
Hva har dere gjort klart til babyene kommer?
Har dere montert seng? Lagt frem klær o.l?

Jeg er snart ferdig med å vaske klær, sengetøy, pledd osv.

Idag monterte mannen min senga :)

Hva annet skal man gjøre klart?

Hmmm kjøpe vogn kanskje :q

Her er klær vasket, stellekommode montert og på plass, senga er snart skrudd sammen, vogna er kjøpt men den skal vi ikke hente før rett før. Føler det meste av det viktigste er på plass. :D Må lage en apotekliste og mangler litt småtteri ellers. Men jeg tenker også at verden slutter ikke å fungere den dagen lillegutt kommer til verden, så vi ser litt ann hva vi trenger underveis :)

Har egentlig ingenting som er klart, men alt er "nesten klart" :p

Her er kommode og seng til stua montert.
Senga til soverommet har jeg ikke startet på enda. Har heller ikke henta vogna eller montert senga som skal være på soverommet.

Har vasket litt av klærene bare..

Alle møbler er på plass + vogn. Venter egentlig bare på at svigers skal kjøpe bilstol. Har ikke startet å vaske klær, dyne etc. Hater å vaske :p Alt av apoteksaker er kjøpt inn, men mangler bleier. Har ikke skrudd sammen stellebordet, men det tar 5 min :) Skrevet liste til fødebaggen, men ikke pakket.

Jeg venter på at barnas hus skal ha tilbud på stellebordet troll Lukas.

Fødebag listen må skrives og pakkes. Klærne må plasseres

Her er vugge i stuen, stellebord på bad, bedsidecrib inne hos oss, sprinkelseng og en liten ammekrok på barnerom, vogn og bilstol klart :) masse klær er vasket, 4 hauger gjenstår. Alt tilbehør til stell o.l er kjøpt inn. Fødebagen med ting mini trenger er ferdig pakket :) ligger veldig godt ann! ;)

- vonga er klar
- vognposen er på plass
- stellekomoden er oppe
- babytøy er vasker å lagt på plass
- fødebagen er påbegynt

stellebordet står klart... men det er fordi jeg kjøpte det brukt og ferdig montert.... ellers er ikke noe som helst klart

Så flittige dere er da, blir helt stressa her :p Vi har montert seng og kommode som skal brukes som stellebord, og i tillegg vogn og bilstol står klart :) ellers ingenting :p har ikke handlet et eneste klesplagg.. tenker det er dumt å handle nå og så får vi masse i julegave, men samtidig er det kjipt å vente helt til siste liten også da, for å vite hva man mangler.. frister IKKE med shopping i romjula liksom :p dilemma..

Enklere å si hva vi mangler :p

- Må få ett greit system på rommet hans med møblene og tingene.
- Vaske resten av klærne hans og sengekanten. Har vasket mesteparten og alt av håndklær, sengetøy, pledd osv.
- Gjøre klar vugge som skal stå på vårt rom.
- Handle inn apotekvarer og bleier.
- Gjøre klar vogna (alt er kjøpt inn, men vogna står under plast for å ikke bli støvete og vognposen er ikke pakka ut enda :p)
- Pakke fødebagen, og ikke minst skrive ei liste om hva den skal inneholde :p
- Ordne med bilstolen i bilen

Føler jeg har god kontroll og tror ikke jeg mangler mer enn dette :) eneste som stresser meg litt er den fødebagen :p

Vi har igjen alt av apotekvarer, vasking av klær, kjøpe stellekommode og pakke fødebagen. Kommoden får vi kjøpt i helgen. Så er egentlig bare småting igjen :-)

Her er klær, håndklær og sengetøy vasket opp. ellers ligger alt av utstyr på ett gjesterom utav syne. tenker å sitte stellebord, lekegrind og vugge på plass når vi kommer til desember. vil helst ha alt klart når vi kommer til uke 37 :)

Er i gang med å vaske babyklær nå. Så når det er ferdig, så har vi bare å hente vogna 19 november og handle inn det siste vi trenger :) så er vi ferdig! Fått beskjed om at jeg kan føde fra uke 36+0 og siden jeg er 33+3. Så vil jeg ha alt klart til da :) så jeg har ikke stressa heller. Starter å pakke fødebagen om 1.5 uke :)

Vi har nesten ikke noe klart. Har fått satt opp kommode, og begynt å vaske litt babyklær. Ellers så har vi vogn og bilstol i hus, men det er ikke gjort klart enda. Har fortsatt en del som må handles inn.

Back
Topp