Hva har dere gjort idag?

MiaDenPia

Elsker forumet
Her har jeg bare slappet av, vasket noe tøy, også har de nye hagemøblene ankommet, mannen holder på med prosjekt veranda

Har stått å sett på fattern(min far) stakkars som bar opp alle kassene med møbler selv, fikk ikke lov å hjelpe, (men han sa det ikke var så tungt)

Eller bare stått har jeg ikke, bærte opp ei kasse med pynteputer da men, gleder meg til mannen er ferdig og til resultatet,

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vært opp tidlig, og skulle male på sommerhuset, kom dit, hadde glemt nøklene, så dro til ei venninne, og endte med å sette opp isolatorer på beite til hesten istedet;P skal hente hesten i morgen, så da er det bare å gjøre klart.. Har handlet bursdagsgave til gubben, og litt matvarer, nå skal jeg slappe av en time ( i solaaa) før jeg henter i bhg :)

Jeg har vært på fjelltur :)

Hatt muntlig i bacheloroppgaven idag med to sensorer. Helt FANTASTISKT å være ferdig!!! Nå kan jeg kun konsentrere meg om jobb og baby <3 Har de siste månedene hatt 6-7 dagers arbeidsdag i uken med enten skole eller jobb.. Er så glad det er øve nå!!! Er heldigvis i TOPP form- ellers hadde det aldri gått.

Jeg har ryddet litt å vasket kopper. Formen er ikke på topp så blir å slappe av resten sav dagen :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har vært hos jordmor i dag.. så koselig.. Lille har snudd seg med hodet ned,, hurra!! ellers er det pakking og rydding før vi skal flytte til helgen...

Har bakt 75 pizzasnurrer til sfoen på skolen;) vi skal ha de siste skoledag:)) alternativet var fjelltur noe jeg er glad jeg slapp ;)

Jeg har vært på besøk hos ei venninne og hennes 2 mnd gamle bebis <3. Etterpå var vi på 3D UL, så var jeg innom jobben en tur og snakket med sjefen om permisjon, og til slutt var jeg hos mamma og fikk pannekakemiddag :D

Nå skal jeg lese litt på plantekjennskap, siden det er avsluttende prøve i morgen.

Jeg har vært på besøk hos ei venninne og hennes 2 mnd gamle bebis <3. Etterpå var vi på 3D UL, så var jeg innom jobben en tur og snakket med sjefen om permisjon, og til slutt var jeg hos mamma og fikk pannekakemiddag :D

Nå skal jeg lese litt på plantekjennskap, siden det er avsluttende prøve i morgen.

Lykke til på prøven i morgen! :)

Takk! Gikk det bra for deg?

Jo, takk =) Er veldig fornøyd med resultatet! Det viktigste for meg i dag var å sikre at snitt karakterene ligger på et høyt nok nivå til å eventuelt kunne ta master eller videreutdanning om jeg kunne tenkt meg det en gang i fremtiden. Men nå skal jeg først ha noen års pause :p Er trøtt og lei av skole og oppgaver nå.

Du har vell ikke mange dagene igjen du heller på studiet?

Ja, har en liste over planter vi skal kunne norsk og botanisk navn på, samt kjenne igjen da selvfølgelig.. :P Tror det skal gå veldig greit altså, har jo hatt lista hele året..

Hørtes kjent ut;) hadde ei liste med 150(eller var det 200) planter, trær og busker jeg skulle lære både norsk og botaniske navn på til fagprøven min for sju år siden ;) må du ha læretid etter skolen nå, eller er det rett it i jobb?

Da blei det å hive seg rundt å få små rydda litt før det kommer besøk om litt, "drar om 45 minutter" , ønsker alle her inne en fortsatt fin dag hva enn dere skal idag:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Back
Topp