hva har dere gjort idag da??

~Lisbeth83~

Forumet er livet
jeg har fri idag...JIPPI
sto opp 8, dro til byen...har vært med pusen min til dyrlegen(kastrert)
hentet pakke fra h&m...å alt passet[:D]
er så fornøyd atte[:)]
pusn sover ut rusn...har vært oppe å prøvd å trødd litt,men sjangler en del...
å faller om nesten med en gang...dakar pusn...
å nå sitter jeg her da..hehe
men det er litt tregt enda...grrr[:@]

Jeg har vært hos legen på kontroll i dag, og blitt forvirret! [&:]

Nå sitter jeg sprekkferdig her og holder på å fly i flint pga av den jævla serveren!!!! [:@] [:@]
Hvis de ikke får ordna den snart, kommer jeg til å spenne hele maskina i fillebiter snart, og da er det babyverden som får regninga!!!
Får være grenser for hvor mye en stakkars overtrøtt gravid dame har av tålmodighet!!

Ellers har jeg ingen planer... [:D] Like blid!!

Har ikke gjort så mye her idag gitt..Er sykemeldt og orker ikke gjøre stort..
Men jeg ønsker dere alle sammen en riktig god dag videre..

Jeg har vært på jobb idag!! Regner med det var siste dag før jeg går ut i permisjon! Litt rart å tenke på.... at man ikke skal på jobb på ca.1 år! Men dagene blir fylt opp med masse annet kos da!!!
Ikveld er det bare daffe-kveld med samboer'n! Blir fort trøtt når jeg har vært på jobb...

Jeg har vært på skolen og holdt foredrag.. og så har jeg vært og sett noen klassekamerater holde foredrag også - spennende! Svigermor var innom med kjøkkengardinene mine som hun har sydd, og de er i maskinen nå - skal få hengt dem opp i kveld tenkte jeg

stakkars pus da... hehe, men det er nå litt gøyalt å se på dem når dem fortvila prøver å holde bena samlet[:D]

i dag så sto vi opp nok så sent. var vel nærmere 11:30 før vi fikk kravlet oss ut av senga.
stelte oss, og kose oss vidre til kl var 14:00, da fikk vi hjemmebesøk av helsesøstern.
ellers så har jeg byttet vann i fiskebollen( gjett om fiskene ble glad da[8D] )
vært en snar tur på kjøpesentret, og nå driver gubben på å lager oss middag.. gleder meg.. lukter hærlig[:D]
blir en skikkelig kosedag i dag..

har vært på jobb i noen timer, og nå sitter æ her å venter på at kjæresten skal bli ferdig på jobb. så bærer d jæm til en kose kveld foran tvn regner æ me!

Jeg har vært på jobb, laga middag, vaska klær, sett på HC, retta litt oppgaver og nå sitter jeg her[:D]

I dag har æ faktisk stått opp tili (kl.hall 8), fårr æ å samboern min skulle kjøre til sykehuset fårr han skulle ta en sjekk av magen...(les: HAN) [:D]
Fårr å kåmme sæi til nærmeste sykehus så må vi kjøre to tima, blæh, å æ hadde jo sælfølgeli sakt at æ kunne være me å hålle han me sælskap, angre litt nu...e kjæmpe sliten av å sitte så lenge i bil...
uansett; den sjekken han hadde var gastroscopi, vet ikke om dere har hørt om d før, æ va jo sælfølgeli så nysjærri så æ sku være me...han måtte svelge en slange me kamra på..åsså fikk man se på skjermen kordan d så ut i magen...( må æli innrømme at æ brækte mæ ett par ganga, men d va fårdi han jor d) USJ!!!!
så ellers har æ bare sløva hær jæmme.... fårr en trasi dag!!

Back
Topp