Hva har dere gjort i påsken?

Silvermist

Betatt av forumet
Jeg er nå hjemme igjen etter påskeferie, men hva har dere gjort? Hjemme, fjellet, hytta, utlandet?

Jeg har vært på skiferie, først på hotellferie på trysil og så på hytta. Skikkelig laftet fjellhytte, men utedo og uten innlagt vann. Men med strøm da. :)
Trysil var kjempebra, ungene står masse på ski, og jeg fant ut at det ikke er så dumt å stå på ski hvis man er uvel. Heis opp og suse ned, det hjalp godt! Men av en eller annen grunn er jeg mye mere ustabil enn vanlig, så hadde en tendens til å miste balansen når jeg stod stille! Og det pleier jeg jo ikke.
Det gikk overraskende greit på hytta og, og fikk gått litt på ski. Jeg er jo veldig forsiktig nå, men mistet balansen nesten i stillestående i en nedoverbakke, og skled forover og fikk snø inn over alt. Slo meg heldigvis ikke da, hehe. Men det var litt av et syn. *flau*
Ellers fikk jeg lest masse i påsken, så nå er jeg klar for å begynne på jobb i morgen!

Her har vi bare vært hjemme å slappet av :) Har et fjell rett på utsiden av døra som vi har gått en del turer på,tent bål og grillet pølser og sånt :) Og bikkjene Har sprunget løse,ingen andre mennesker :D Mannen har plane rom å bygge gapahuk der,så det blir jo bra :) Ca 30 min å gå opp på toppen :) Skulle egentlig opp der i dag,men jeg har fått UVI,så dropper den i dag tror jeg.. Tror jeg holder meg på sofa'n ;)

Har vært en tur i campingvogna (2 timers kjøring), og var på skitur på fjellet på fredag. Ellers har det vært for dårlig vær, så bare vært inne og sett tv/film

her har det værrt avslappning lekeland litt shopping spising av is osv bare gjort det vi har hatt lyst til.

her har vi hatt en veldig rolig påske. bare vært hjemme, hadde ikke råd til noen feire i år og sambo tok på seg jobbing på påskeaften.. vi har kost oss med badeland og byturer. i dag har vi vært på bursdag til jentas farmor og spist oss kvalme på kake. hehe. godt å bare ta det med ro også kjenner jeg.

Jobbet! Jeg jobber i en av de største turistattraksjonene nå i disse påske tider, så fullt kjør;-)

Tar påsken nå på Hadeland :-) ligget i sengen eller på sofaen hos ett vennepar og vært skikkelig svimmel "/ men var på påske middag på lørdag hos barnets oldeforeldre med barnets mormor og ene onkelen :-) søndag på hovedøya en tur ^^ var i sverige rett før påske også :-)

Back
Topp