Hva har dere gjort i helga?

Froya88

Forumet er livet
Selv har jeg vært i Vrådal med samboeren min og foreldrene mine. Vi har campingvogna stående der oppe om høst/vinter-sesongen. Kjempe koselig!![:)] Elsker camping-livet alle sammen![:D] Samboeren og papsen startet lørdagen med snekring og litt andre småtterier.
Etterhvert ble det noen turer i skog og mark,jobbet litt med å få alt på plass og ellers storkost oss![:D] Fikk servert biff m/tilbehør på lørdagen av papsen. Nydelig!!![:)] Hadde ellers noen pils og annet godt å drikke,og var en tur på pub´n på hotellet for et par glass på lørdagen. Masse fin musikk og god stemning! Helt topp![:D]
Hadde ikke mye lyst å hjem igjen igår,kan man si...[>:] Skulle gjerne vært der oppe en mnd,jeg! Og det blir ikke lenge til neste gang!![:D]

Håper dere andre har hatt ei strålende helg og kost dere masse?[:D]
Det har iallfall jeg!![:D]

Hørtes koselig ut. Lenge siden jeg har vært på pub og tatt meg en øl. Vi var i bursdag på lørdag. Koselig det og. Ellers har jeg ikke gjort noen ting. Så cupfinalen på tv i går...jeg som ikke er interressert i fotball en gang. Må si jeg er stolt av det... Men digg med en hjemmeslappeavhelg også!

i helga har jeg vel egentlig bare tatt livet med ro.har baka litt(boller og marengs) å vaska huset[8D]. Ellers så har jeg ikke gjort stort...fått besøk av noen venniner da[:)].
Har forresten mareritt hver natt (om babyen min)...dette liker jeg ikke![:(][:(]
håper det går over snart,har hørt at man kan få
en del sånne ekle drømmer gjennom svangerskapet...håper de går over snart!

I helga har jeg forlovet meg og feiret 30 års dagen til sambo! [:D]
(dere kommer til å bli gal av maset mitt om forlovelsen! [8D])

Takk takk! [:)] *stolt*

Vi hadde overraskelses fest for mamma som fylte 50.
Kjempestas, og hun ble veldig glad og overrasket. Moro.
[:D]

Ja hun fortjente det virkelig. Stiller alltid opp for oss barn og barnebarn. Endelig fikk vi gjort noe gøy for henne [:D]

vi har vært i bodø og besøkt noen venner av samboeren min.. koselig med en liten hotellferie.. MEN merker at jeg ikke har drukket alokohol på leeenge... Blei litt mye for meg gitt, så kom meg aldri ut.. Lå hele natta og spøy.. Fy søren så ekkelt.. Så nå blir det LENGE til neste gang jeg er på byen....

Hehe! [:D] Fikk smaken på noe nytt i helga,jeg.. Foreldrene mine har endel venner fra nederland,og de drikker jo mye rart! Noe pappa klarte å lure meg til å smake på,som jeg nektet på at jeg kom til å like! Men joda.. Var knall godt!! [:)] Whisky & cola! Mmm!! [:D]

Samboeren min var med i korps-konkurranse i Stavanger i helga, og vi budde på hotell! Deilig å stå opp, ta ein dusj, og sitte i evigheter og berre nyte frukosten! Det pleier vi å gjere kvar helg nesten, men denne helga slapp eg å lage den først! [:D]

KOm hjem fra studieturen min på lørdag, og da var det så deilig å bbare være hjemme og kose med sambo resten av helgen, lørdagskvelden spretta vi noe av taxfree varene og bare kosa oss....[:)]
Søndag var det cup finale såklart[:D]

I helgen har det vært spilling og konsert med det korpset jeg spiller i. Og lørdagen var vi ute med et vennepar på kino og peppes pizza. Så det har vært lite med søvn denne helgen, så er ganske slitt i dag. [&o]

Har slappet av og ryddet og blitt sammen med barnefaren. [:)]

Samboeren og jeg har bare kost oss sammen hele helga [:)] Vært skikkelig inne- helg.. Gått i pysjamas nesten hele tiden.. he he.
Blitt mye tv, god mat, masse sex og babyverden [:D]

Her har vi ikke gjort mye i helga [:D]
Jeg har jobbet fredag kveld og lørdag .. så da føler jeg at jeg ikke får gjort så mye.
Ellers har vi malt litt (driver og pusser opp gangen), lagt ostekake (namnam), slappet av og spist god mat .. typisk helg [:D]

Back
Topp