hva har dere gjort i dag?

Midt Norge

Elsker forumet
i dag er det jo 17mai. vi har vært og gått i tog,og sett tog i hele dag. Her har det vært knall vær i hele dag. helt topp. spist is og koza oss og tatt masse bilder. må jo ha minner fra den første 17mai feiringen. dere da?

heisann!
vi sto opp klokken 10,30. (godt å sove lenge...)spiste sodd rett før vi dro ned til byen for å se på på borgertoget...dro til oldeforeldrene til Noah. (fast tradisjon i slekta d...)spiste mange gode kaker...mmmm...dro hjemm, der ventet farmoren og farfaren til Noah..vi serverte rundstykker...(ikke bare søtekaker hele dagen...)hehehe...Noah sin dag var over kl 20,30...masse bilder ble også tatt her...

De fine nye klærne rakk vi ikke å ta bilde av...han bærset gjennom body, skjorte og bukse med en gang..hoff hoff...(typisk gitt...)

Vi sto opp kvart over åtte og klarte utrolig nok å komme oss avgårde slik at vi fikk med oss barnetoget. De to andre barna mine feiret dagen med pappen sin så jeg ville hvertfall se dem i toget!!
Etterpå gikk vi hjem igjen og slappet av litt før vi kjørte til svigers og spiste der..
Badet Synne i 8 tiden og la henne halv 9, hun var så trøtt at hun gråt sårt, sovnet på 10 min...
Dagen var ikke som 17. mai pleier å være, men det var deilig å kunne slappe av.. i fjor var jeg med å stelte til på skolen for datteren min gikk i 5 klasse da og det var stress det... Godt at det er lenge til neste gang..

Back
Topp