Hva har dere gjort i dag?

Jeg og mannen har ryddet og ordnet, eldste har vært i bursdag og etter det har de vært ute og lekt.

Så deilig, da!

Vi er hos mamma, så jeg har slappet av. Og laget kake. Har tenkt på daimiskake i over en uke nå, så nå måtte den lages. ;) Lillebror er blitt forkjølet og har litt feber samt er i litt dårlig form, så her har vi tatt det rolig.
Ammer han i søvn nå. Utrolig deilig å se han kose seg og ha det godt. ❤️

Hørtes deilig ut! Her har vi dessverre ikke noe fint vintervær; det hagler, regner og blåser surt. Var en liten tur ute mellom bøyene, men har helst vært inne i dag.

Vi har tegnet, bakt muffins og ungene har lekt mens jeg tok en runde med støvsugeren. Spennende søndag ;-)

Frøkna er på overnatting så meg og lillebror har hvert ute å gått tur og så har min far hvert på besøk :)

Baby kos.
Bakt rundstykker/hamburgerbrød sammen med frøkna.
Vasket klær
Laget hamburgere.
Slappet av

Fint lite :D her regnet, haglet, snødde og blåste det i dag, så vi har hatt en sofa søndag med TV og nettbrett nesten hele dagen. Ingen hadde lyst til noe, så da ble det sånn i dag :) har laget middag da og jentene tok seg en tur i badekaret:p

Hørtes fint ut :) her er det dritt vær.. Eg og jentungen har vore i familie besøk. Mannen er syk så han ble hjemme og fikk hvile..

Vi har vært hos svigermor :) så møtte jeg og førkna en venninne av meg mens mannen var på Elixia :)

Gått på en tur.. Hatt besøk av bestemor og mamma! Det har vært en koselig og avslappende dag :)

Startet dagen med å dusje en unge full av spy, etterfulgt av masse kos i sengen. Blitt inne hele dagen til tross for fint, men kaldt vær. Eldste ble sendt til en kammerat etter lunsj. Vesla har vært i ok form, så vi har lekt på rommet og prøvesminket til karnevalet. Hun ble veldig facinert av seg selv i speilet :)

I dag har jeg slappet av med vesla, støvsuget 1.etasje og gått lang tur på 1 mil med vogn og hund (første mila siden fødselen) :)

Ikke særlig mye. Hvert mye innekos og lek med guttungen. Hvert en tur ute, lagd middag sammen med guttungen og sett på film i senga alle sammen, før guttungen sovna på sofan kl 18.00 :)

Har vært på besøk hos svigers.. spist is og kake :)

Jeg har vasket klær og pakket til fjelltur i morgen tidlig. Gutten min har spilt Playstation og vært ute og spilt fotball samt lekt i noen timer. Nydelig vær, så litt kjedelig å være inne, men formen min har vært dårlig i dag og derfor har jeg hatt nok med gjøremålene mine. Alt i alt en fin dag! :)

Skituren deres i det knallværet hørtes fantastisk ut, Kengu! Skulle ønske jeg kunne gå på ski, men får holde meg til aking og utetid ellers rundt hytta mens guttungen går skiturer med besteforeldrene på fjellet.

Back
Topp