Hva har dere gjort i dag? :)

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Her var vi jo på julebord i går, så da var mannen rimelig ubrukelig i dag (Les: fyllesyk). Så jeg nøt stillheten her hjemme på morran, tok en lang dusj med hårkur og peeling. Så pakka jeg inn noen julegaver og så litt ski på TV. Dro ut å henta Oliver og mamma før vi dro på julegaveshopping :) Nå har jeg pakka inn de siste gavene, spist en tidlig middag, og straks skal guttungen i badekaret før han skal ta kvelden om en drøy time. Resten av kvelden tilbringes i sofaen med godis og film. Bra lørdag spør du meg! ;) Hva med dere?

Her har vi vært å tittet litt på senteret. Jeg kjøpte gave til mannen. Og så handla vi inn det vi manglet til middag og var en liten tur innom svigers og nå ligger jeg rett ut på sofaen og planen er å ligge der og snart skal storebror i seng og jeg finner frem godteri

Idag har jeg vært og akt! Eller, jeg var med en del venner i akebakken, og de akte:) jeg prøvde en gang. Satt ellers ved bålet og grilla pinnebrød og marsmellows og drakk kakao. Var veldig hyggelig. Nå er jeg alene hjemme mens samboeren er på fors. Helt greit for meg å være alene litt, han dro ikke ut før 22 uansett.

Imorgen får jeg besøk av en venninne fra Trondheim som skal overnatte til mandag, så det blir hyggelig:) Bare synd jeg må opp halv seks på mandag for å dra på jobb...

Idag har jeg vært skikkelig dårlig i magen. Kommer å går og ligger nok i magen. Skulle egentlig på venne julebord idag, men måtte sende sambo alene og lillemor på overnatting hor farmor og farfar. Vil ikke være dårlig...... skulle egentlig rukket å gjort då mye idag. Satser på å få gjort det unns til uka:-)

Ååh, bål, pinnebrød og kakao ♡ Det hørtes veldig koselig ut! :) Satse på mer snø her i Fredrikstad på nyåret, så kan vi finne på noe slikt en søndag vi også!

God bedring Vivv! Kjedelig å bli syk sånn oppi juleforberedelsene :/

Takk:) redd for å reise meg opp fra senga nå, men tror jeg er bedre. :)
Håper på en god dag med vår lille Mie<3

Denne helgen føler jeg vi har gjort noe hele tiden!
Fredag tok mannen fri fra jobben, å vi dro til Sverige på harryhsndel, og på vei hjem en tur innom min farmor og farfar, dro hjemmefra 11.00 og kom hjem rundt 21.00!!!
Lørdag var det min tur å sove lenge, jeg sov til 14.00, så dro vi til svigers!! Å da blir jeg selvsagt utslitt!!!
I dag søndag, dro vi først på 4h gården, å titta på alle dyrene, også på Leos lekeland! En innholdsrik helg :)

Back
Topp