Hva har dere gjort i dag da?

scorpio

Elsker forumet
Vi har hatt besøk av ei på barselgruppa og sønnen hennes og bakt pepperkaker.....Dvs vi har bakt ungene har tittet på¨.Lagde sånn store til å henge i vinduet.Også har jeg pyntet de[;)]skal hnge de opp i kveld.

Så har jeg sittet med tv'en en stund.Ida fikk tak i papabol fjernkontrollen og fikk trykt på et eller annet.Og tekniske meg[&o]skjønner ingen ting.Ser ut som hun har fått kodet kanalene på et vis.Står plutselig at alle kanalene er kodet[8|]Håper samboeren skjønner noe av det,er jo både handball og bonderomantikk i dag!!
Må jo le litt  også da,at hun har klart

Jeg er ganske stolt av meg selv i dag.
Først gikk jeg bort i bhg. med Celina og tilbake (40min)
Så har jeg vaska tak i stue og kjøkken og alle skap på kjøkkenet og hengt opp julegardiner++
Skikkelig fornøyd asså.
Så gikk jeg bort igjen og henta Celina og hjem igjen.

Og kl.20 skal jeg på trening... Jysses

Vi har vært hjemme... Jeg med h... ryggsmerter og leon litt suttrete... Besøk av leon sin oldemor og mormor også da...

- kl.07.30 Frokost og litt leking etter på.

- kl.08.45 gikk til barnehagen og leverte C.

- kl.09.30 -20.00 Jobb

- kl.20 spiste og slappa på sofan

- kl.21 raste en vill mann inn døra sammen med tantene sine. Casper var helt propell[:D] ble henta av tantene kl.15 i dag....og vært på pizza resturang og bowling med barnas røde kors. Så det tok en drøy 30 minutter med hopping og mye babling i grinda før han falt i søvn.

- og nå er det bare sofan og oppladning til i morra

Back
Topp