hva har dere gjort i dag da jenter

vimsa79

Forumet er livet
da var det lørdags efta, å jeg sitter her med 4 barn etter en misslykket dag på handlesentret. jaja da var di pengene spart ett par dager til[8D]

i kveld skal vi se på shrek3, har ikke sett den enda..

dere gjort i dag da?? og evnt skal dere i kveld?

Jeg holder på å rydde litt, men det går sinnsykt treigt i dag... ikke helt i fomr for å si det sånn [:'(] ellers skal vi en liten tur på butikken og kjøpe det vi mangler, og så skal vi innom mine foreldre og låne tørketrommelen (min er ødelagt, og vi har MASSE klesvask!!), og så skal vi hjem og kose oss i et forhåpentligvis ryddig og rent hus [:)]

Sovet og svettet, jo måtte vaske sengklær og pysjamas så det er i tørketrommelen nå.

sambo er på gutte juleshopping,så jeg har vært hjemme med mini i hele dag[;)]han er litt sutrete for tia..den siste fortanna er litt igjennom..så jeg blir litt gal til tider av den sutringen ja[&:]hehehe,ellers så har mi lekt og kost oss[:D]og i kveld ska mi ha taco og se film tenker jeg..etter håndballen og mini er lagt[:)]så blir kanskje ei juleøl på meg eller en baylies ja[8D]

Var på jobb fra 10-4 og nå har jeg nett spist litt. Har mamma, pappa og to minste søskena mine her så ci skal kose oss hjemme i kvled. Mamma skal lage sin ekstremt gode biffgryte. Skal pakke inn noen bilder som skal sendes med mamma og de, eller bare slappe av og forberede meg på søndagsåpent i morgen, vi får jo besøk av nissen på butikken[8D][:D][;)]

vi er på besøk hos min svigerfar og sambo, så i dag har vi vært på kjøpesentret her å shoppet litt julegaver og bursdagsgaver. Vi har koset oss med en hærlig julemiddag, ribbe m alt tilbehør.namnam. Nå er det leggings av storesnuppa på gang. Etter på blir det å sitte her litt og så blir det vel å kose seg litt med julesnop og se en film tenker jeg.

ja nå sitter vi her da med 3 av 4 barn i seng, her vært en rolig kveld forran tvn for oss her..........

Back
Topp