Hva har dere gjort av innkjøp alt?

Venter litt til. Men driver å planlegger. Fungerte veldig bra sist og ta litt og litt, sånn at ikke det ble alt på en lønning :)
Ønsker meg ny vogn, vognpose, bæresele. I allefall. Så får jeg se hva av klær jeg trenger når jeg vet om det blir gutt eller jente:)
 
Har kjøpt vogn! Fant den jeg ville ha til en grei pris på Finn, så måtte bare slå til :)
 
Har det mest nødvendige fra førstemann. Venter til etter OUL. På ønskelisten står en tula bæresele. Også blir det sikkert litt klær, særlig hvis det blir en gutt
 
Er "bortskjemt" med å ha det aller meste etter førstemann ;)
Men skal kjøpe ny bilstol, ny madrass til sprinkelseng og bæresele - men det stresser jeg ikke med enda.
 
Skal prøve ny bil i morgen, ellers absolutt ingen handletrang enda;)
 
Har det meste fra før. Heldigvis, siden vi blir nødt til å spare mest mulig av engangsstønaden til livsopphold nå som vi kun har én inntekt på ubestemt tid.
Men har unnet babyen en helt ny nattdrakt i ull fra Geggamoja, samt at jeg har kjøpt noen gaskluter på søstrene grene og et sperrelag i nyfødtstørrelse (tøybleie). Ellers har jeg kjøpt søskenvogn på salg, og mangler nå bare bilstol (og evt ny bil). Men det må vente til jeg får engangsstønaden.
 
Har ikke kjøpt noe og har ingen planer om å kjøpe noe før jeg har vært på oul i slutten av januar :happy: Heldigvis heldig som har mange venninner som har fått barn i det siste, så får arve og kjøpe billig det meste jeg trenger.
 
Jeg kjøper ikke noe enda. Selv om jeg et ræva i formen så føler jeg at noe er galt med laban. Så vil gjerne vente.
 
Jeg venter til etter OUL med innkjøp. Tør ikke annet! Vi trenger alt, Hehe!! Men det meste skal vi nok då kjøpt brukt. Vet også at vi får låne litt av venner.
 
Bare 10 mnd siden forrige fødsel, så med mindre det blir en jente så har vi alt:hilarious: Blir det en jente blir det koselig klesshopping på meg:shy:
 
Har kjøpt en strømpebukse og ny stelleveske. Så strikker jeg mye, siden jeg stort sett ligger på sofaen. :)
 
Har ikke kjøpt noe, men vi har det meste vi trenger etter siste mann:) Blir spennende å se om det skjuler seg en gutt eller jente i magen. Venter nok med innkjøpt til vi vet det:)
 
Har i grunn det meste fra jenta mi som kom i fjor. Hvis det blir gutt må vi på klesshopping! Tenkte at det kom til å bli en «billig» unge mtp lite innkjøp, men har bestilt oss ny bil som kommer til våren.. så dette ble i grunn den dyreste ungen :p
Og så må jeg få tak i en søskenvogn og søskenbrett til vogna vi har fra før:)

Når er det vanlig å gå fra grindseng til barneseng? Tenker da på storesøster :) Har bedsidecrib til bebisen den første tida..
 
Har i grunn det meste fra jenta mi som kom i fjor. Hvis det blir gutt må vi på klesshopping! Tenkte at det kom til å bli en «billig» unge mtp lite innkjøp, men har bestilt oss ny bil som kommer til våren.. så dette ble i grunn den dyreste ungen :p
Og så må jeg få tak i en søskenvogn og søskenbrett til vogna vi har fra før:)

Når er det vanlig å gå fra grindseng til barneseng? Tenker da på storesøster :) Har bedsidecrib til bebisen den første tida..
Mellom 1-3 år tror jeg. Men ville byttet når barnet ligger mer i ro, eller klatrer ut av sprinkelsenga. Vi har aldri brukt sprinkelseng da, så sikkert noen med bedre peiling
 
Har ikke kjøpt noe enda, men snakket med ei om en vognbag jeg skal kjøpe når hun skal denne retningen en gang før jul :)
Ellers trengs en babybilstol, men den drøyer vi så lenge som mulig med å kjøpe, så den er nyest mulig. Bedside crib og drykid ammemadrass er et ønske om jeg finner en rimelig, men ikke et must. Ønsker også på finne en bæretube til barseltiden. Ellers har vi det som absolutt trengs. Er det jente ønsker jeg meg jenteklær, sengetøy ol i fødselsgaver, da vi ikke skal vite kjønn :)
 
Har kjøpt en lillelam kyse i grønn, var 70% så kunne ikke dy meg.
Venter til jeg får vite om det er gutt eller jente, er det jente har jeg alt allerede :)
 
Når er det vanlig å gå fra grindseng til barneseng? Tenker da på storesøster :) Har bedsidecrib til bebisen den første tida..
Vi har også tenkt på å gå over til stor seng, men er deilig nå at hun er i sengen og ikke kan gå ut selv, særlig de kveldene hun bruker lang tid på å sovne
 
Har litt fra storesøster i nøytralt.Venter til etter OUL:)
 
Back
Topp