Hva har dere gjort av innkjøp alt?

Sannarita

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Etter overgang til 2. trimester følte jeg det var "lov" å starte med innkjøpene og begynne å lage litt rede og faktisk tørre å tro at det vil ende opp en liten bebis der om noen måneder. Men samtidig føles det litt tidlig å begynne å skru seng og stellebord. Men har så lyst! :D

Har dere gjort noen innkjøp alt og hva har dere kjøpt? :)
 
Ingenting enda, men blir vel etterhvert ☺️ Har tenkt på en del ting jeg ønsker å få i, men venter til etter OUL på januar ❤️
 
Ingenting (eller en body og bukse), venter m mer handling til etter oul tror j:)
 
Dere er imponerende tålmodige! :D

Jeg har så langt kjøpt litt klær, i "feil" farge vel og merke, da magefølelsen min var bittelitt off tydeligvis. Så det blir mye fint og blått på vesle jenta.

Men det klør veldig i fingrene som sagt. Det sagt så er jeg typen som gjerne ville pyntet til jul i september og alt for å nye adventstiden noen måneder ekstra. Så tror jeg kanskje lar meg falle for fristelsen og begynner litt tidlig med større innkjøp snart.
 
Har ikke kjøpt noe.. venter til etter Kub testen! :happy: Når jeg får svar på at det ser bra ut, så kanskje jeg tørr å gå til innkjøp!

Leiia, vet du kjønn alt? :p
 
Har ikke kjøpt noen verdens ting.. :happy: begynner nok å handle etter oul tenker jeg
 
Har ikke kjøpt noe.. venter til etter Kub testen! :happy: Når jeg får svar på at det ser bra ut, så kanskje jeg tørr å gå til innkjøp!

Leiia, vet du kjønn alt? :p

Ja, vi var på UL-delen av duotesten i forrige uke, og det var en liten jente der gitt :D
 
Ja, vi var på UL-delen av duotesten i forrige uke, og det var en liten jente der gitt :D

Å så koselig! Duotesten er vel samme som kub? Først blodprøve og så ul! Jeg skal ta blodprøver denne uka og ul neste torsdag! Kanskje jeg får se hva det blir og da! :p:happy:
 
Å så koselig! Duotesten er vel samme som kub? Først blodprøve og så ul! Jeg skal ta blodprøver denne uka og ul neste torsdag! Kanskje jeg får se hva det blir og da! :p:happy:

Ja, det heter nok KUB ja, for duo-testen er vel kun blodprøvedelen som kun er halve KUB-stesten. :)
Tok blodprøve for 3 uker siden og UL i forrige uke og fikk heldigvis kjempefin totalscore på 1:2000 og en laaang og detaljert og fin undersøkelse. Så vi føler oss veldig trygge nå etter all uro i forkant. <3
 
Har det vi trenger etter de to første, men vurderer ny vogn :p
 
Har kun handlet bbhugme ammepute til nå, for tenker denne kan være ok i ha i graviditeten også.. utenom dette har jeg bare sett meg ut div ting,og tenkt litt på vogn :)
 
Har fått en vogn gratis fra kompis/kollega til samboer. Tenkte det skulle være sånn «reserve/barnehage» vogn. Også skal vi bygge hytte til sommeren, så kunne vært greit å ha den der i starten. Så slipper vi å frakte hjemmefra. :)
Ellers blir vi nok ikke å kjøpe inn før etter ultralyd i januar
 
Har en body og sparkebukse som jeg kjøpte da jeg fikk posetiv test. Scania-klær da pappan kjører Scania :)

Men har ikke kjøpt noe annet enda, følger med på finn, dukker den rette vogna/ senga opp til rette prisen slår jeg nok snart til :)
 
Ikke kjøpt noe, annet enn at jeg strikker som en gal :hilarious: Men gir bort en del i gaver også :) Venter nok til etter OUL 10. januar med de store innkjøpene, men det kan være jeg kjøper noe inn noe småting etter tul 12+4 :love2
 
Har ikke kjøpt noe enda,men har det meste av di store tingene. Og masse fine jenteklær:) etter oul blir det nok litt handling tenker jeg:)
 
Jeg var skikkelig utålmodig sist. Men nå har jeg ikke tenkt til å stresse. Har mye etter sistemann.
 
Ikke kjøpt noe ennå. Vi har litt utstyr og klær fra før, også får vi litt fra familie. Det vi mangler blir kjøpt etter oul :)
 
Back
Topp