Hva har dere gjort av forberedelser?

Ikkeno er gjort her. NADA! 6 uker igjen, og det blir bare vanskeligere og vanskeligere og få gjort noe som helst:p

Vel ikke noe annet enn å ha kjøpt bilsete, men har jo noe fra før da, men mangler og en god del:p

Har kjøpt inn det meste av utstyr og klær, småtteri igjen. Har ikke vasket noe enda, tenker jeg begynner med det rundt uke 35/36. :)

Har kjøpt bil stol, THTS IT :P

Blir vel å ordne noe småtterier utover tenker jeg. Ny vippestol, å et par bodyer å sparkebukse, så handler vi resten når lille er kommet.

Her er alt i boks heldigvis. Tør ikke annet! Fødebaggen er også klar og har allerede vært i bruk :-p

Hadde akkurat tenkt til å lage en lignende tråd :)
Her er ikke så mye klart.. Har ikke bilsete, må pakke frem babyklær, finne ut om vi skal bruke vogna etter storebror og hva han evt skal bruke i bhg da.. Må kjøpe noe å ha babyklærne i, og jeg skal pusse opp en gammel vugge. Lekegrinda må skrus opp, og jeg må kjøpe teppe å ha i den. 32+2 idag, og begynner så smått å bli stressa :P

Her er det meste klart :) Stressa førstegangs, hehe :P Klærne er vaska og lagt på plass, senga er ordna opp, bilstol kjøpt, stelleplass ordna og ja... vi mangler i grunn ikke noe særlig :P Og det er jeg glad for, for nå har jeg null energi til å ordne opp i noe som helst!

Her er det meste klart :) Stressa førstegangs, hehe :p Klærne er vaska og lagt på plass, senga er ordna opp, bilstol kjøpt, stelleplass ordna og ja... vi mangler i grunn ikke noe særlig :p Og det er jeg glad for, for nå har jeg null energi til å ordne opp i noe som helst!
Enig i den;) svangerskapet blir jo tyngre for hver dag, så vil gjerne ha det meste klart før babyen kommer! Også stresser jeg ikke, men koser meg med forberedelsene:)

Her er også det meste klart! Rommet står ferdig, senga, vogna og bilsetet er på plass. Alt av klær er vasket og lagt på plass. Stellekomoden er full av utstyr..Sikkert noe jeg mangler, men det finner man fort ut da lillemann kommer hjem =)
Fødebagen er halvklar =P
Jeg er også førstegangs og overivrig =P

Mangler noe småting, men har egentlig alt fra de to andre. Men absolutt ingenting er blitt satt opp el tatt frem. Gjør det nok snart tenker jeg. :)

Vogn,bilsete, klær og det meste av utstyr et på plass, mangler noenting men føler ikke at det er så hast med det...fikk også kjøpt seng igår :D så den står nå klar på soverommet vårt. Babyrommet er ikke klart , lurer på om det noensinne vil bli det?

Tja... Har det meste, men ingenting er satt frem og sånt. Må finne bilstolen og vogna må sendes til reparasjon. Har 9 uker enda, men mulig hun kommer litt tidligere som broren som kom litt over en uke før termin.. Så må vel få ting gjort snart!

Har kjøpt inn det aller meste. Men mye gjenstår, blant annet oppussing av barnerommet :)

Har en del fra før jeg også, men må til med en del nytt siden jeg har jente og nå venter gutt >;)

Må gå igjennom kler jeg har fra før og se om noe kan brukes til lillegutt ;)

Har handla inn det meste tror jeg :) Har kanskje litt lite klær, men det ordner seg nok de første dagene etter fødsel :P Har skrudd opp stellekommoden og fylt ei skuffe med alt mulig som vi har fått i sånne gratispakker :) Nå ikveld durer vaskemaskinen med sengetøy, laken, gulpekluter, vaskekluter og håndduker til lille :) Mangler en madrass til vogga, så er jeg riiimelig klar tror jeg :) Skal vaske klærne til lille i morgen, det blir kos <3 Seks helger (sju med denne da) igjen før termin, ei får jeg besøk, to skal jeg i bryllup.. :P Ikke mange igjen da :P (veit det går an å gjøre ting på ukedagene også, men det er jo koselig å gjøre forberedelsene sammen med sambo)

Har ikke så mye klart jeg :p har noe klær, og bil stol her hjemme, sengen og stellebordet er hos mamma, henter ikke det før i neste mnd, vogn er litt uklart enda, men må vell kjøpe ny med min flaks :/

Mangler mykbager tilnvogna, ellers er den klar. Kjøpte regntrekk og myggnetting idag. :) kjøpte også ammepute idag, men det er fordi jeg ikke har funnet i Kristiansand, så kjøpte i Sverige idag. :) så har jeg kjøpt kommode til tøyet. Må høre med broren til mannfolket om vi kan låne stellebordet deres. Hente lekegrind hos venninna mi. Kjøpe sprinkelsenger, kommer til å bruke det fra førsten. Til å begynne med sover begge i en, etterhvert får de hver sin. Bilstoler er på plass. Tøy i str 50-56 har vi nok av. Jenta sitt ligger i kommoden, ferdig vasket. Gutten sitt ligger i eske, ferdig vasket.. Sengetøy, dyner og madrasser må vi finne ut av. :p da er vel alt under kontroll tror jeg.. Sykehusbagen pakker jeg senere. :) har bare 30 min ca til sykehuset, og mannen må jo hjem hver dag pga storebrødrene uansett. :)

Har en del etter storesøster, men nå har det jo blitt en del blått ;) har mye klær, bilstol, seng og alt som hører til der, ny vogn... Mangler ny babycaller, lekegrind og babygym :)

Back
Topp