Hva har dere fått avsmak på?

mellow

Glad i forumet
Mailykke <3
Novemberlykke 2018
Her er det mye. Det meste egentlig. Men noen ting som stikker seg ekstra ut er sjokolade og kaffe. Grøsser av lukt og tanken. Sliter hvis noen i nærheten av meg spiser eller drikker det.

Helt grusomt å inrømme at sjokolade er det ekleste jeg vet om akkurat nå[emoji85][emoji28] og pizza høres dritekkelt ut[emoji23]

Det meste i grunnen Kaffe, pizza, godteri, stort sett alle middager. Ingenting som frister i det hele tatt. Lever på brødskiver med smør og syltetøy og vann med isbiter.. gleder meg til kvalmen er borte!!!

Egg.. tanken på egg gjør meg skikkelig kvalm..:hungover: Har ikke spist egg siden før jeg ble gravid. :wideyed:

Kinamat og sushi i alle fall, eeeelsker begge deler men det smakte pyton og ville brekke meg av det.. helt ny verden :p har egentlig fått avsmak på ganske mye mat, spesielt middager! Og jeg som er et ordentlig middagsmenneske

Kinamat og sushi i alle fall, eeeelsker begge deler men det smakte pyton og ville brekke meg av det.. helt ny verden :p har egentlig fått avsmak på ganske mye mat, spesielt middager! Og jeg som er et ordentlig middagsmenneske
Åååå sushi!!!!:woot::woot::woot: ELSKER sushi til vanlig å nå får jeg bare ikke nok:hilarious:

Har heller ingenting til overs for grønnsaker. :grumpy:Spiser masse frukt, det fyser jeg skikkelig på.. men grønnsaker er skikkelig blæh. Har ikke ork til å lage mat, så blir det enkleste av det enkle. Og helst uten noen form for grønnsaker. Salaten på tacolefsa forrige fredag gå meg nesten brekninger. :yuck:

Svart kaffe er helt pyton for tiden. Kaffe med melk, som jeg ikke liker til vanlig, er plutselig ikke så verst.

Spiser veldig mye mindre sjokolade og godterier. Har faktisk masse igjen av påskesmågodtet ennå. Så det blir vel det. Også er det mye som lukter snålt[emoji23]tacosaus blant annet[emoji23]

Sjokolade! Smaker himmelsk helt til en får ettersmaken :depressed: påskesnopet ligger fortsatt i kjøleskapet som jeg vegrer meg for å åpne :hilarious: lukter så rart inni der:wtf:

Har ikke fått direkte avsmak på noe. Heller ikke fått dilla på noe. Men har ikke lyst på noe som helst egentlig. Slitsomt. Litt mer matlyst på kvelden heldigvis. Og får i meg kaffi - thank God!

Har ikke fått direkte avsmak på noe. Heller ikke fått dilla på noe. Men har ikke lyst på noe som helst egentlig. Slitsomt. Litt mer matlyst på kvelden heldigvis. Og får i meg kaffi - thank God!

Signerer denne[emoji1312]
Verken dilla eller avsmak på noe[emoji848]

Ingenting, dessverre ... Har lyst på alt jeg ser, og alt jeg hører snakk om som kan spises :hilarious: :hilarious: :joyful: xsmile8

Back
Topp