Hva har dere drevet med i dag jenter?

Sarah

Elsker forumet
Det er jo bare sååååå stille her i dag!!! Har dere alle sammen vært aktive ute/inne i dag eller?
Det er jo noen testere i uken som kommer; ØNSKER DERE ALLE SAMMEN MASSE LYKKE TIL!!!!

Her så har det vært litt småting på gang, satt på verandaen når det var sol, og kosa meg sammen med min ektefelle når han stod opp etter nattevakt, vi tokk oss en søndagstur når solen forsvant, ellers så har vi spist lenge og værl, det var Raclett i dag. Så har det vært litt vasking, og fotbad ble det også og min mann har vært heksedoktor igjen med den berømmelige sigaren som brukes på ryggen min. Det jeg ikke har fått gjort enda er ansiktsmaske tenker på å ta det før jeg legger meg, min mann drar på nattevakt igjen. Ellers så nærmer det seg el, så da har det nok foregått litt mer her også denne helgen.

Det var min søndag, noen flere?

Dytte dytter jeg[;)]

Hehe, kan tenke meg det har foregått andre ting da ja[:D] Hadde vært kjempe fint om dere hadde klart det nå denne måneden Twianne.. Fått en liten julegave. Krysser fingrene for det.
Ansiktsmaske hørtes godt ut da, med litt knask på bordet (sånn som i reklamen)..

Tenkte på det du skrev i et annet innlegg her ifht bruk av glidemiddel, spytt osv.. Vi har vel benyttet oss litt av det sist nevnte da jeg visste dette med glidemiddel. Kanskje det har virket inn negativt. Også siden jeg fikk mensen i dag begynte jeg å tenke på dette med tampong vs bind, jeg benytter bare tampong under perioden, men jeg synes OB'en har blitt forferdelig, den loer jo vanvittig mye. Kanskje ikke tampongbruk er lurt under prøveperioden?? Har du lest/hørt noe om det? En begynner jo å bli ganske så desperat så da lurer man jo på om det er ting man gjør/bruker som kan være en medvirkende årsak...

ORIGINAL: ElinR

rydda og ordna litt inne, fylt opp bilen med div ting som skal kastes på søppelfyllinga imorra [:D]
gleder meg til nok en fridag med mannen min i morra [:D]

Så flinke dere har vært da. Fridager med mannen er bare heeeelt supert! Jeg har hatt 5 hele dager med min (ferie) og det har vært flottings!

Tamponger er helt greit å bruke såvidt jeg hvet, det er bare etter HSG og slike ting man ike skal bruke dette pga infeksjonsfaren er større med bruk av dette. Jeg bruker tampong på sommeren, da er det jo sjekt å kunne svømme, soleseg i bikini og kose seg uten at man blir hemmet av tante rød.

Loa blir nok der nede den, og kommer bare ut igjen. Tror ikke det er noe farlige kjemikaler i den dingsen.

LITT MER: Spytt er helt greit å bruke det samme med rå eggehvite bare den har rom temperatur. Det sistnevnte er også et bra overlevingsmiddel for svømmerene, men eh...har selvfølgelig testet det ut for å hvite hvordan det var selv om jeg ikke trenger dette, det var rett og slett ekkelt når det stivnet på fingrene og min ektefelle syns nok det var godt å få vasket det av, men det som var igjen der inne var nok greit for det tørket ikke ut. Vel jeg skal ikke bli mer vulgær nå, for holde for i dag[8D]

Takk for raskt svar, du er jo bare helt super å ha her inne da. Håper du ikke flytter fra oss selvom du blir gravid snart (for det blir du jo), du må alltid være her inne å støtte oss andre også[;)]

Ser du/dere singing bee på TV3, det er faktisk ganske morsomt synes jeg[:D]

Sarah så søøøt du er, stikker nok ikke av selv om jeg skulle bli gravid når man har brukt tid på sjatting med andre så er det jo spennendes å se hvordan det går med dem også, men jeg liker ikke helt det stemplet som har begynt å komme frem de siste dagene her inne; at noen  tror jeg kan svare på alt mellom himmel og jord, det er jo nesten så noen tror jeg er allhviter her inne etterhvert, men så svarer jeg bare på noe da, dvs det jeg kan litt om.

Jeg kommer jo med mye rart å da, men så sandt det er sundt så skader det ikke. Har egentlig lært masse tull som jeg nekter å skrive for det tror jeg ikke noe på også, og det er mange ting som florere ute på nett som kan nesten virke mot sin hensikt. Har dobbelt sjekket endel tips jeg har fanget opp i utenlandske tråder, som rett og slett kan virke mot sin hensikt for de har bivirkninger, og skremmer hvettet av meg.

Må få med meg Singing Bee. ( Østfolding vettu, må se på Glam da. Haha )
Har bare slækka'n idag jeg da. Vært ett par timer på messe med jobben, men ellers bare sitti ute i sola eller slappet av på sofaen.

takktakk[:)] dette er spennende...[:)]hihi[:)]

jeg har hatt besøk og vært på enda et besøk...hiihi...måtte gjøre noe så dagen går raskt frem til i morgen...hihi[:)]

det er godt å ha sånne som deg TWINANNE[:)][:)]
og det er helt greit at du ikke vet alt,men du har maaaange gode råd[:)][:)]

ORIGINAL: Cizzyen

det er godt å ha sånne som deg TWINANNE[:)][:)]
og det er helt greit at du ikke vet alt,men du har maaaange gode råd[:)][:)]

Helt enig. Signerer denne. [:)]

Jeg bukker og neier jenter takk skal dere ha for godordene deres, puh....nå kan jeg slappe av det var nesten så jeg fikk presentasjonsangst her i dag get.

Ellers tilbake til tema, nå er ansiktet mitt rent og fint og minst 10 år yngre, det var deilig med ansiktspeeling og maske gett, og alt gjør jeg jo forran PCen i dag, tok også fotbadet foran skjermen tidligere i dag. Man må jo utnytte tiden, he he...[;)]

Back
Topp