Hva har dere dilla på?

Bettamor venter nr 3

Forelsket i forumet
Ser lengre ned at fruktsalat er en slager hos noen :-)

Jeg på min side har dilla på SITRONER.... Åååå, bare MÅ ha!!!
Skjærer sitronen i båter og mauler i meg. Og bruker massse sitronsaft i vannet. Når det er riktig ille så kan jeg drikke sitronsaft rett fra tuten (den lille gule flasken fra merket Sicilia med grønn topp på).
Og grapefrukt går også an. Elsker surt surt surt nå!!! Nammis!
Må bare passe på å drikke masse vann til, så tennene mine ikke etser vekk :S

Samboern tror at det blir gutt denne gangen også, for var like gal etter sitroner da også.. Hehe

Merkelige lyster man skal ha når man er gravid.

Alt surt, men det er helst fordi det døyver kvalmen litt, hadde akkurat samme sist og. Kan fint drikke sitronsaft rett fra flaska, eller skjære opp en sitron i skiver og spise. Og appelsinjuice går det med 1-2 liter til dagen (skikkelig appelsinjuice, ikke fra konsentrat, det er æsj!) Drikker jeg for mye vann så spyr jeg! Sjokolade (!?!?) og kjøtt liker jeg ikke. Alt er egentlig heeelt likt som sist, rett og slett en dårlig reprise av sist svangerskap!! så er rimelig sikker på at det er en jente denne gangen og.

her går det og i fruktsalat å appelsinjuice med fruktkjøtt :P har hatt veldi lyst på kakemann de siste vekene så no håper eg de snart kommer i butikkene her oppe i nord :))

har ikke filla på noe, og spiser det meste som normalt. Synes plutselig at saus kam væremåte ekkelt, men ellers er alt som før:) Kan nok dessverre ikke skylde på annet enn min manglende viljestyrke nr det gjelder at magen min har vokst litt i det siste;)

Elsker epler :D Men spyr de som regel opp igjen, heheh... :)

Ikke dilla på noen ting! spiser som normalt, sunt og godt :)

Jeg fristes for tiden veldig av alt med appelsinsmak :)
I tillegg har jeg alltid lyst på salt lakris om dagen ;)

Alle slags kjærligheter på pinne eller bringeværdrops. Ellers blir jeg stortsett kvalm av alt :(

lillesøster skrev:
Elsker epler :D Men spyr de som regel opp igjen, heheh... :)

Hahahaha, unskyld at jeg ler, var bare så komisk måten du skrev det på :-)

Mandariner!!!

Jeg har ikke dilla på noe spesielt. Det er mer sånn at -åh idag fikk jeg lyst på eple eller lakris, is osv:)

Klementiner
De er SÅ gode nå
surt godteri
appelsinjuice med fruktkjøtt (som jeg bare avskydde før - synes det fruktkjøttet var så ekkelt)

mandariner og oboy :)

så langt, ingenting.. har stort sett ikke noe matlyst, men vil helst spise salat, frukt osv... vil ikke ha noe godter osv, frister ikke noe med sjokolade, og jeg er egentlig sjokoman ;o :P

Saftis is av typen lollipop og friskis!! Spesielt om kveldene, og i går spiste jeg 5 stk  etter at ungene hadde lagt seg....

Ikke dilla på noe spes, men er jo enkelte ting som frister mer enn andre, og o'boy er et must for å bli kvitt uggenheten :)

Back
Topp